اخبار داغ

فعال سیاسی اصلاح طلب:

دولت روحانی بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران است/ حضور حداکثری در آینده کشور تاثیر فراوان دارد

دولت روحانی بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران است/ حضور حداکثری در آینده کشور تاثیر فراوان دارد
مهدی آیتی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب درست در آینده جمهوری اسلامی ایران تاثیر فراوان خواهد داشت،گفت:دولت روحانی بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی آیتی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خاورستان بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب درست در آینده جمهوری اسلامی ایران تاثیر فراوان خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان ,

وی با اشاره به حضور کاندیدا های مختلف در این دوره انتخابات ،اظهار کرد:در شرایط کنونی مشخص است که آقای رئیسی شانس بیشتری برای ریاست جمهوری نسبت به 6 کاندیدای دیگر دارد.

,

آیتی درباره همتی و مهرعلیزاده نیز بیان کرد: از شیوه فن مناظره و روش آقای احمدی‌نژاد استفاده کردند تا نمایش خوبی از خود نشان دهند و تمایل داشتند آقای رئیسی را به عنوان رقیب به حاشیه بکشاند که موفق نشدند و آقای رئیسی وارد این حاشیه ها نشد.

,

به گفتۀ وی آقای رئیسی در دو سال گذشته عملکرد و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است و به استان‌های فراوانی سفر و با مردم دیدار داشت، که به همین دلیل مشکلات آنان را شناسایی کرده است و می‌تواند پیروز این رقابت باشد.

,

این چهره سرشناس سیاسی خراسان جنوبی ادامه داد: کسی گمان نمی‌کرد آقای همتی جزو کاندیداهای نهایی باشد چرا که بیشتر نظریه‌پرداز است و بهترین فضا برای خدمات او به عنوان رئیس بانک مرکزی یا وزیر امور اقتصادی و دارایی است، چرا که کارنامه اجرایی ندارد.

,

نماینده اسبق مردم بیرجند،درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: مهر علیزاده توانایی بیشتری نسبت به همتی دارد چرا که استاندار دو استان و رئیس صندوق کوثر است که در ریز مسائل اجرایی بوده است.

,

وی با بیان اینکه مانند انتخابات قبلی بیش از ۶۰۰ نفر ثبت‌نام کردند و ۷ نفر تأیید صلاحیت شدند، عنوان کرد: مردم نارضایتی‌های زیادی نسبت به معیشت، تورم، بیکاری، مسکن و دیگر موارد دارند، که به همین دلیل برنامه‌های نامزدها در مناظرات تعیین کننده میزان مشارکت مردم است.

,

به گفتۀ وی پیش‌بینی بر مشارکت کم مردم است و دلیل آن عملکرد پایین دولت آقای روحانی به عنوان بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است، همچنین باید جریان قوی در این مدت زمان باقی مانده ایجاد شود که باعث اشتیاق مردم به رأی دادن شود و بدانند برای تحول باید رأی بدهند.

,

آیتی افزود: در غیر این‌صورت عملکرد دولت‌های بعدی باید به گونه‌ای باشد که مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاورد.

,

در مناظره‌ها اخلاق اسلامی رعایت شود

, در مناظره‌ها اخلاق اسلامی رعایت شود, در مناظره‌ها اخلاق اسلامی رعایت شود,

این چهره  سیاسی اصلاح طلب خراسان جنوبی در زمینه اولین مناظره پخش شده هم بیان کرد: مناظره بدی نبود و ۷ نفر با کارنامه، نظرات، برنامه‌ها و نگاه‌های متفاوت اظهارات خود را بیان کردند، که نگاه به آینده و گذشته، مشکلات و راه حل ها متفاوت بود.

,

آیتی با اشاره به بداخلاقی‌ها در مناظره عنوان کرد: به نظر می‌رسد در مناظره های بعدی باید اخلاق اسلامی بیشتر رعایت شود.

,

آیتی اضافه کرد: در اولین مناظره‌ی که در روزهای گذشته پخش شد، از همان ابتدا با خشونت، بداخلاقی، توهین و تهمت شروع شد که درست نیست.

,

وی خاطر نشان کرد: باید از فرهنگ «بگم بگم» زمان آقای احمدی‌نژاد و روحانی دوری کرد، چرا که این نوع گفت‌وگوها و ورود به مسائل شخصی، همه را از مسائل مهم مملکت و ریاست جمهوری دور می کند.

,

به گفتۀ وی در این مناظره، مردمی که می خواهند رأی بدهند به دو دسته همتی و رئیسی تقسیم شده‌اند و مبارزه و رقابت اصلی بین این دو نفر خواهد بود.

,

این فعال سیاسی با بیان اینکه مناظره از دو جهت قابل بررسی است، گفت: ویژگی‌های خوب این مناظره که می‌توان به آنها اشاره کرد، شامل رعایت عدالت درباره همه نامزدها با ارائه وقت کافی، نبود شائبه در راستای جانبداری از یک کاندیدای خاص و ساعت مناسب برگزاری، است.

,

آیتی ادامه داد: نکات منفی این مناظره نیز کلی‌‌گویی کاندیداها، پرداختن به حواشی و توانایی کامل نداشتن نامزدها که نتوانستند به برخی سؤالات پاسخ درست و کامل دهند.

,

دولت روحانی بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

, دولت روحانی بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران است, دولت روحانی بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران است,

این فعال سیاسی درباره اوضاع کشور در زمان آقای روحانی اظهار داشت: نارضایتی‌های مردم و تمایل اندک آنان به شرکت در انتخابات به دلیل عملکرد دولت ایشان است که بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است.

,

آیتی افزود: ضعیف‌ترین دولت نظام جمهوری اسلامی در زمان آقای روحانی بود، که مشکلات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و از همه مهم‌تر اقتصادی را برای مردم ایجاد کرده است.

,

وی نظام سیاسی کشور را با انتخاب آقای رئیسی نظامی یکدست دانست و عنوان کرد: آینده سیاست کشور با انتخاب ایشان باعث می‌شود که در ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی مانند دولت، مجلس، شورای نگهبان، رهبری و دیگر موارد، شاهد یکدستی و هماهنگی باشیم.

,

به گفتۀ وی این یکدستی و یکدلی  کمک می‌کند برنامه‌های مختلف به درستی و با همکاری و هماهنگی همه اجرایی شود و می‌توان گفت در این شرایط حدود 20 درصد وضعیت مردم بهبود بخشیده می‌شود. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه