اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

عزت ملی، دستاورد مشارکت حداکثری در انتخابات/ حضور در انتخابات مصداق ادامه راه شهداست

عزت ملی، دستاورد مشارکت حداکثری در انتخابات/ حضور در انتخابات مصداق ادامه راه شهداست
زرینجویی گفت: عزت و اقتدار، دستاورد حضور مردم در انتخابات بوده و مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه دادن راه شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زرینجویی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مشارکت در انتخابات تضمین کننده بقاء و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است و مرور وصایای شهدا، کمک می کند تا علاوه بر حضور در انتخابات بتوان یک انتخاب اصلح داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: شهدا در راستای انتخابات تاکید داشتند که فرد انتخاب شده در خط اسلام، قرآن، اهل بیت(ع) و ولایت فقیه باشد تا بتواند در راستای حفظ اقتدار کشور و خدمتگزاری مردم تلاش نماید.

,

مدیرکل بنیاد شهید لرستان تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است تا مردم را ناامید و دلسرد کند اما باید همه برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و حل مشکلات مردم در اولویت باشد تا علاوه بر ناامید کردن دشمن از توطئه ها، مردم دلگرم شوند.

,

زرینجویی عزت و اقتدار را دستاورد حضور مردم در انتخابات برشمرد و بیان کرد: شهدا پرچم دارد عزت و اقتدار هستند و اگر می خواهیم این پرچم همیشه برافراشته بماند باید به خون شهدا وفادار باشیم و در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور مشارکت نماییم.

,

وی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور ضروری است گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا، عرصه برای مشارکت مردم فراهم شده و با حضور پرشور و انتخاب اصلح باید به وظیفه خود عمل کنیم.

,

مدیرکل بنیاد شهید لرستان خاطرنشان کرد: شهدا در میدان نبرد در جهت عزت، استقلال و سربلندی نظام جان خود را تقدیم کردند و ملت ایران در این برهه ای که دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات تلاش می کند، با حضور در انتخابات راه شهدا را ادامه خواهیم داد و به ندای امام(ره)، شهدا و رهبری لبیک می گوییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه