اخبار داغ

کارشناس مسایل سیاسی:

برنامه‌ریزی "دولت جوان انقلابی" بر پایه اعتماد به جوانان باشد/ حضور حداکثری؛ مهمترین هدف انتخابات

برنامه‌ریزی "دولت جوان انقلابی" بر پایه اعتماد به جوانان باشد/ حضور حداکثری؛ مهمترین هدف انتخابات
سعید صاعد جمیل گفت: دولت در تراز انقلاب، دولتی است که اساس برنامه ریزی آن بر پایه اعتماد به جوانان باشد؛ جوانانی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب آنها را هدف اصلی قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مشکلات معیشتی و فشار اقتصادی نباید مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود. راه حل مشکلات کشور، حضور حداکثری در پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سعید صاعد جمیل ادامه داد: حضور در انتخابات یعنی استفاده کردن از فرصت، برای تغییر وضعیت موجود بر اساس حق قانونی خود و تلاش در جهت تغییر مدیران ناکارآمد، برای آینده ای پویا است.

,

وی افزود: دولت در تراز انقلاب، دولتی است که اساس برنامه‌ریزی آن بر پایه اعتماد به جوانان باشد؛ جوانانی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب آنها را هدف اصلی قرار دادند.

,

این کارشناس تصریح کرد: در روزگاری که حق با غلبه تعیین شود، هر کشوری اقتدار نداشته باشد مورد هجمه قرار می‌گیرد، در زمان حمله صدام به کشور؛ استکبار احساس کرد ملت ایران اقتدار ندارد.

,

صاعد جمیل گفت: از طرفی هیچ اقتداری مثل حضور مردم در صحنه و حضور پای صندوق‌های رأی نیست، اگر دشمن در این انتخابات کشف کند که ملت صحنه را ترک کردند قطعاً برنامه‌ریزی وحشتناک برای آینده این کشور خواهند ریخت به همین جهت می‌گوییم شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی برای حفظ اقتدار کشور است.

,

وی ادامه داد: نامزدهای ریاست جمهوری باید برای تمامی حوزه‌ها برنامه‌ای غنی داشته باشند، برنامه‌ای که بتوان عملی کرد؛ در اولین مناظره؛ برخی از نامزدها به جای اینکه برنامه های خودشان را در عرصه اقتصاد ارایه دهند، درصدد تخریب یکدیگر بودند.

,

این کارشناس افزود: بخش اول مناظره در خصوص برنامه های اقتصادی نامزدها بود؛ اما مردم واقعا قانع نشدند لذا مردم با سنجیدن کارنامه افراد؛ انتخاب اصلح را برگزینند.

,

صاعد جمیل بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اتفاق سیاسی کشور است که شروع جدیدی از یک تفکر برای مدیریت کشور محسوب می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز باید دغدغه همه دلسوزان نظام ، جریانات سیاسی و احزاب حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی باشد.

,

این کارشناس تصریح کرد:  امروز روز گلایه و شکایت نیست باید در برابر جبهه استکبار متحد  باشیم و اتحاد و انسجام خویش را در ۲۸ خرداد پای صندوق های رأی نشان دهیم؛ فقط با حضور حداکثری است که انتخاباتی پیروز خواهیم داشت.

,

صاعد جمیل گفت: بی بصیرتی یعنی اینکه ما مشکلات معیشتی را به پای اسلام و انقلاب بنویسیم. طبیعی و واضح است که این مشکلات و معضلات اقتصادی و... به خاطر سوءمدیریت بعضی مسئولین است.

,

وی در خاتمه یادآور شد: بالاترین هنر امام خمینی(ره) این بود که پای مردم را به فعالیت های سیاسی و اجتماعی در راستای توسعه مردمسالاری دینی باز کرده و از این طریق جمهوری اسلامی را پایه گذاری نمود؛ امروز نیز رییس جمهوری باید روی کار بیایید که در ابتدا مردمی باشد و با تقوای الهی و مردم سالاری دینی  به کشور خدمت کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه