اخبار داغ

فیلم؛

دیدگاه و انتظارات یاسوجی‌ها از مناظرات انتخاباتی+فیلم

دیدگاه و انتظارات یاسوجی‌ها از مناظرات انتخاباتی+فیلم
شهروندان یاسوجی در خصوص مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری اظهارات خود را بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهروندان یاسوجی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری صحبت های جالبی را بیان کردند که در زیر آمده است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از شهروندان یاسوجی در خصوص دومین مرحله مناظرات انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظرات می‌تواند شناخت بهتری را از کاندید مورد نظر در اختیار مردم قرار دهد تا مردم با دیدن برنامه ها و توانمندی های این افراد در انتخاب فرد اصلح راحت تر باشند.

,

 

,
وی ادامه داد: این مناظرات می تواند برخی از کاندیدها که مردم شناخت بیشتری از آنها ندارند را به مردم معرفی کند همچنین مناظرات می تواند تنور انتخابات را بیش از پیش داغ کند و هیجان انتخاباتی را در جامعه افزایش دهد.
,

این شهروند یاسوجی با ابراز تاسف از بد اخلاقی های برخی کاندیده ها در دوره اول مناظرات گفت: امیدوارم در مرحله دوم این مناظرات افراد به جای تخریب برنامه های خود را برای مردم شرح دهند.

,

این شهروند یاسوجی در پایان گفت: مردم از بد اخلاقی های سیاسی و تخریب ها خسته شده اند و به دنبال کاندید برنامه محور هستند تا با تکه بر برنامه های آن انتخاب اصلح را در دستور کار خود قرار دهند.

,

ادامه این گزارش در فیلم زیر آمده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه