اخبار داغ

2+2 نفر در فرانسه مبارزه می کنند

مردانی: شانس مهدی زاده و صادقی برای کسب سهمیه بیشتر است/ مسابقات کاراته پاریس حذفی برگزار می شود

مردانی: شانس مهدی زاده و صادقی برای کسب سهمیه بیشتر است/ مسابقات کاراته پاریس حذفی برگزار می شود
رئیس شورای فنی و راهبردی کاتا گفت: موفقیت مهدی زاده در پاریس دور از دسترس و انتظار نیست ولی شرایط سخت و دشواری را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی مردانی رئیس شورای فنی و راهبردی کاتا با اشاره به مسابقات توکیو و کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: این دوره از مسابقات چون آخرین مرحله رقابت های ۲۰۲۱ کاراته هست در دور نخست بازیکنان با یکدیگر به صورت حذفی مسابقه داده و ۴ نفر اصلی که به فینال رسیدند، به صورت دوره ای با هم مسابقه خواهند داشت و از بین آن ها ۳ نفر انتخاب شده و با ۵ نفر انتخابی قبل، ۸ نفر مجوز ورود را در کمیته انفرادی خواهند گرفت. در مورد کاتا هم به همین شیوه است و ۴ نفر آخر که بالا رسیدند، مسابقه داده و در نهایت ۳ نفری که بالاترین نمره را کسب کردند، انتخاب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درخصوص نماینده های تیم ایران و شانس کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: ۴ نفر شرکت کننده اصلی در فرانسه داریم که ۲ نفر آن ها در کاتای انفرادی و ۲ نفر هم در کمیته انفرادی هستند که در کاتای انفرادی بانوان، فاطمه صادقی شرایط مناسبی نسبت به بقیه حریفان خود دارد و اگر بتواند کاتاهای خود را درست انتخاب کند، کسب سهمیه برای او دور از دسترس نیست‌. ابوالفضل شهرجردی با توجه به رنکینگ او که ۳۳ است و حریفانش از آلمان، مصر، مراکش و... رنک بالایی دارند، شرایط سخت تر و شانس کم تری را دارد البته کاراته کای خوبی است فقط باید بیشتر تلاش کند.

,

رئیس شورای فنی و راهبردی کاتا که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره وضعیت کاراته کاهای کومیته گفت: در حال حاضر امیر مهدی زاده از نظر روحی شرایط مناسبی پیدا کرده و تمریناتش هم زیر نظر مربی و کادر فنی انجام می شود و فکر می کنم اگر شرایط روحی خود را حفظ نماید، کسب سهمیه او هم دور از دسترس و انتظار نیست ولی شرایط سخت و دشواری را دارد. در وزن ۶۷- حریفانی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، مصر، روسیه و... هستند و تنها در صورتی می تواند سهمیه کسب کند که از همه رقیبان خود پیشی گرفته و برنده شود. همچنین رزیتا علیپور هم شرایط خوبی دارد و در بین حریفان خود نفر دوم است و اگر به بازی ها توجه بیشتری بکند، قطعا او را در جایگاه های برتری خواهیم دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه