اخبار داغ

به لیگ های کاراته، کشتی و وزنه برداری توجه زیادی نمی شود

رضایی: المپیکی‌ها احساس مسئولیت بیشتری دارند/ به ورزش های انفرادی رسیدگی نمی شود؛ باید در روز باخت، از ورزشکاران حمایت کنیم

رضایی: المپیکی‌ها احساس مسئولیت بیشتری دارند/ به ورزش های انفرادی رسیدگی نمی شود؛ باید در روز باخت، از ورزشکاران حمایت کنیم
سرمربی پیشین تیم امید کشتی آزاد گفت: چشم امید بازیکنان در هر رشته به مسئولین است و آن ها باید شرایط خوبی را برای ورزشکاران مخصوصا در رشته های انفرادی فراهم آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا رضایی سرمربی پیشین تیم امید کشتی آزاد و نائب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن با اشاره به تعصب ملی اظهار داشت: من تا جایی که حضور ذهن دارم در سال هایی که به عنوان ورزشکار و حتی کادر فنی تیم کشتی بودم، کشتی گیران با همه توان برای ایران و ورزش کشور جنگیدند و با تمام وجود مبارزه کرده و آسیب دیدند. طبیعی است کسانی که راهی المپیک می شوند، این احساس مسئولیت را بیشتر دارند. اما این تعصب باید دو طرفه باشد چرا که چشم امید بازیکنان در هر رشته به مسئولین است و آن ها باید شرایط خوبی را برای ورزشکاران مخصوصا در رشته های انفرادی فراهم آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: برای مثال لیگ هایی مثل کاراته، کشتی و وزنه برداری رسیدگی زیادی به آنان نمی شود چه بسا که بار اصلی ورزش کشور بر عهده این ورزش ها می باشد. ورزشکاران ما از نظر تعصب و آن عشقی که به وطن و میهن خود دارند زبان زد بوده و اگر وظایف مسئولان منتهی به مسابقات نباشد و در طول سال بتوانند آن ها را تامین نمایند بسیار خوب می شود چرا که کسانی که در طول سال ورزش حرفه ای انجام می دهند دیگر توان انجام کاری را نداشته و باید تامین شوند تا با انگیزه بیشتری وارد رقابت ها شوند.
,
سرمربی پیشین تیم امید کشتی آزاد که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در خصوص وظایف طرفداران و تماشاچیان افزود: ما نیازمند یک فرهنگ سازی در سطح جامعه هستیم و فقط ورزشکاران نباید در این حوزه اقدام کنند. یکی از رکن های اصلی ورزش تماشاچیان و علاقه مندان به ورزش هستند که با تشویق های خود انگیزه ورزشکاران را در همه رشته ها دوچندان می کنند.
,
کشتی گیر اسبق سنگین وزن ایران با تاکید بر شرایط ورزشکاران گفت: ما باید منصف باشیم و با انصاف به زحماتی که ورزشکار می کشد نگاه کنیم. ورزش دو سویه است؛ یک سو برد و یک سو باخت. باید در روزی که ورزشکارمان هم می بازد، از او حمایت کنیم و در واقع حمایت از ورزشکار اولویت ماست و ورزشکاری که در طول سال زحمات زیادی را متحمل می شود.همان طور که در روزهای خوشی و برد در کنار ورزشکاران هستیم و به آن ها افتخار می کنیم و روزهایی هم که موفق نمی شوند و شکست می خورند هم باید احساسات خود را کنترل کنترل کرده و به آن ها امید و انگیزه دهیم تا در میدان های بعدی با انرژی دو چندان ظاهر شوند. قطعا مردم کشور این مساله را درک می کنند و هر نتیجه ای که ورزشکاران در رشته های مختلف کسب می کنند را پذیرفته و می دانند که این عزیزان با تمام وجود برای خوشحالی مردم تلاش می کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه