اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار نظام و امنیت ملی می‌شود

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار نظام و امنیت ملی می‌شود
اسماعیلی گفت: ایفای نقش مردم در صحنه های مختلف محور اصلی اقتدار، صلابت و دفع تهدیدات دشمن و همچینین پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از وجوه تمایز انقلاب اسلامی ایران در دنیا، نقش مردم در انقلاب است به طوری که همه اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد، شهری و روستایی، طلبه و دانشجو، پیر و جوان، کارگر و کارمند برای پیروزی انقلاب حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این حضور آگاهی، فداکاری، استقامت و مسئولیت اجتماعی مردم در تبعیت از رهبری، امام(ره) و عشق به ارزش‌های اسلامی که الگو و نمونه ای برای بسیاری از نهضت ها و جنبش های اجتماعی گردید، ریشه در مبانی دینی و اسلامی دارد.

,

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب را دو عامل به دنبال دارد یکی اینکه مبنای این انقلاب، ارزش های دینی، اخلاقی و معنوی بوده و دوم اراده و خواست مردم در تشکیل حکومت اسلامی بود، در واقع ایده و ابتکار امام(ره) در طرح جمهوری اسلامی ایران که امروز با گذشت بیش از چهار دهه از شکل گیری انقلاب، نقش مردم در اداره حکومت، هم از بُعد مسئولیت اجتماعی و هم یک حق برای آنها سلب نگردیده و به عنوان یک عنصر برای انقلاب باقی مانده است.

,

وی بیان کرد: این ایفای نقش مردم در صحنه های مختلف محور اصلی اقتدار، صلابت و دفع تهدیدات دشمن و همچینین پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

اسماعیلی تصریح کرد: مهمترین و موثرترین صحنه های حضور مردم، اعمال نقش مردم در تعیین مسئولین بخش‌های مختلف کشور از طریق انتخابات است، آنجا که با یک انتخاب درست، مسئولی انتخاب می‌شود که در برابر ستمکاران و تجاوز به حقوق مظلومان ساکت نمی ماند و فرهنگ و تمدن غنی و اصیل ایرانی و اسلامی را به پیروی از فرهنگ غرب تضییع نمی‌کند. این مسئول با باور به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، کشور را معطل زیاده خواهی دشمن نخواهد کرد و برجستگی نقش مردم در جایگاه انتخابات نمایان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه