اخبار داغ

آمریکا بیشتر به سرویس و روی تور اتکا دارد؛

افشاردوست: دست الکنو باز و خیالش راحت است/ نقش اصلی انتخاب ترکیب در بُردهای تیم ملی والیبال

افشاردوست: دست الکنو باز و خیالش راحت است/ نقش اصلی انتخاب ترکیب در بُردهای تیم ملی والیبال
دبیر سابق فدراسیون والیبال گفت: انتخاب ترکیب مناسب نقش اصلی در موفقیت در هفته سوم لیگ ملت ها خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون و کارشناس والیبال با اشاره به بازی امشب والیبال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: شکل و شمایل کار امریکایی ها متکی بر سرویس و تور است. قطعا بازیکنان و تیم خوبی هستند و مربی آن ها جان اسپرو دستش خالی نیست و بیشتر سیستماتیک و منظم بازی می کنند ولی این به معنی برد آن ها نیست. والیبال ما هم بسیار قوی است و بازیکنان با تجربه و جوان به همراه یک ترکیب بسیار خوبی را داریم و طی این مسابقات الکنو ترکیب های مختلفی را امتحان و آزمایش کرده که تقریبا همه ترکیب ها هم خوب کار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: من فکر می کنم امروز بازی قشنگی خواهد بود به شرطی که تیم ملی ما با تمام توان صد درصدی خود به زمین ورود و بازی کند. قطعا اطلاعات مربوط به تیم آمریکا می تواند به کادر فنی و بازیکنان تیم ما کمک کند اما یک بخش مهمی از بازی امروز به توان فنی بازیکنان ما برمی گردد که خدا را شاکرم تک تک بازیکنان از توان بسیار خوبی برخوردار هستند. الکنو هم دستش باز و خیالش راحت است و نگاهش به این مسابقات آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در المپیک خواهد بود. با تعویض و جا به جایی های مختلف می تواند این شانس را به همه دهد که هم بازی کنند و هم خود او به ترکیب ۱۲ نفره اش برسد و هم جوانان ما بتوانند آن شور و انگیزه خود را به نمایش بگذارند.

,

دبیر سابق فدراسیون والیبال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در خصوص امیدواری در بازی های آتی افزود: صربستان با توجه به اینکه در المپیک حضور ندارد، با تمام قوا آمده تا مدال بگیرد بنابراین بازی سختی را خواهیم داشت. آلمان هم تیم خوبی است و یک والیبال منظم دارد ولی ما در مقابل هر دو بازی از شانس بسیار خوبی برخوردار هستیم و این بستگی به این دارد که در مقابل دو تیم با چه ترکیبی بازی کنیم. انتخاب ترکیب این مهم است چرا که ترکیب جوان ممکن است با خطاهایی در حین بازی همراه باشد که این بستگی به نظر سرمربی دارد که از آن بازی چه می خواهد و قرار است چه برداشتی کند ولی مطمئن هستم با یک ترکیب خوب در هر سه بازی می توانیم برنده زمین باشیم. اینگونه نیست که به راحتی بتوانیم برد را کسب نماییم، اگر خواهان نتیجه خوب هستیم باید با یک برنامه محکم و قوی بازی ها را پیش ببریم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه