اخبار داغ

نایب قهرمان مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره):

حضور حداکثری در انتخابات کشور را در مقابل دشمنان بیمه می کند

حضور حداکثری در انتخابات کشور را در مقابل دشمنان بیمه می کند
محمدصادق سلطانی نژاد گفت: همانگونه که در مکتب سردار دلها حاج قاسم سلیمانی حفظ نظام اسلامی و اقتدار آن از واجبات است و این مهم در گرو حضور مشارکت حداکثری تحقق خواهد یافت، که امید است همه با ادای دین در این زمینه کشور را در برابر بیگانگان بیمه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق سلطانی نژاد، نایب قهرمان مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) و عضو تیم ملی کشتی جوانان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: به طور قطع ورزشکاران نیز همگام با سایر آحاد مردم با هر گرایش و تفکری با توجه به اهمیت انتخابات در توسعه کشور و همچنین حفظ اقتدار نظام اسلامی روز بیست و هشت خرداد ماه حضوری به یاد ماندنی در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی افزود: در حالی به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک می شویم که اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران خود را برای شرکت در یک میدان جدید حماسی آماده می کنند.

,

سلطانی نژاد با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی و همگانی است، عنوان کرد: اگرچه برخی مشکلات اقتصادی برای مردم به دلیل تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی در کشور ایجاد شده ولی الحق و الانصاف بعد از پیروزی انقلاب، کشور در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی، علمی، پزشکی و نظامی پیشرفت‌های زیادی داشته است که باید برای جوانان تبیین شود.

,

وی ادامه داد: ملت ایران همواره با حضوری آگاهانه در عرصه انتخابات موجب شگفتی جهانیان شده‌اند؛ حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران، به معنای خنثی سازی تمامی توطئه‌های دشمن است که می‌کوشند تا با ایجاد ناامیدی در جامعه مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی پایین آورند.

,

این جوان ورزشکار بافتی در پایان ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم و ورزشکاران بافتی در پای صندوق های رای تصریح کرد: همانگونه که در مکتب سردار دلها حاج قاسم سلیمانی حفظ نظام اسلامی و اقتدار آن از واجبات است و این مهم در گرو حضور مشارکت حداکثری تحقق خواهد یافت، که امید است همه با ادای دین در این زمینه کشور را در برابر بیگانگان بیمه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه