اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع):

حضور در انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام می‌شود

حضور در انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام می‌شود
دشمن با ایجاد فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه درصدد نا امید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است اما مردم همواره نشان دادند که برخلاف خواست دشمنان حرکت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، یادواره شهدا بمباران هوایی  ۱۸ و ۱۹خرداد سال ۶۴ شهر ایوان و زرنه با حضور جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

در این مراسم حجت الاسلام "علی اشرف علیمحمدی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛ برگزاری یادواره شهدا را در راستای تقویت فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت ضروری دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

,

وی عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون از خود گذشتگی شهدا دانست و افزود: جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند و سبب عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده اند.

,

حجت الاسلام علیمحمدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را رمز بقای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بسیار مهم است و سبب خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: فرهنگ شهید و شهادت هنوز هم در بین مردم و جوانان ایرانی زنده است و دشمن از این موضوع در هراس بوده و هر روز تلاش دارد با نقشه ها و توطئه های مختلف، مانع از گسترش آن شود.
به گفته وی امروز جوانان ما باید از شهدا الگو گرفته و همان هدفی را که شهدا داشتند، دنبال کنند.

,
,
,

وی به انتخابات و حضور حداکثری مردم اشاره کرد و اظهارداشت: مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات همواره دشمن را نا امید کرده و نیاز است در انتخابات پیش رو نیز مردم همچون گذشته حضوری درخشان داشته باشند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در پایان بیان داشت: دشمن با ایجاد فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه درصدد نا امید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است اما مردم همواره نشان دادند که برخلاف خواست دشمنان حرکت می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه