اخبار داغ

معاون نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

مردم سالاری دینی مهمترین جلوه سیاسی ایران در دنیا/ مشارکت در انتخابات از مبانی دینی و شرعی ماست

مردم سالاری دینی مهمترین جلوه سیاسی ایران در دنیا/ مشارکت در انتخابات از مبانی دینی و شرعی ماست
حجت الاسلام شاهمرادیان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 گفت: مردم سالاری دینی از رموز موفقیت، تعالی و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم باید بر اساس وظیفه شرعی و ملی خود در انتخابات شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام روح الله شاهمرادیان، معاون نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به شرایط حساس جمهوری اسلامی گفت: مشارکت در انتخابات و حضور حداکثر مردم از مبانی دینی و شرعی ماست و مردم سالاری دینی از رموز موفقیت، تعالی و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهمرادیان با اشاره به سنگ اندازی ها و تلاش استکبار در تضعیف جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: کسانی که برای تضعیف این نظام مقدس تلاش می کنند همان دشمنان تعالی بشریت و انسانیت هستند که با تمام قوا تبلیغات سوء علیه ارتقاء و رشد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی، علمی و ملی ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داده اند.

,

معاون نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی ضرورت خود خود را در همه مقاطع درک می کنند تصریح کرد: مردم با بصیرت و فهمیم ایران اسلامی روش دشمنان را فهمیده و تجربه کرده اند و در تمام مقاطع و شرایط حساس کشور در عرصه های مختلف حضور داشته و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بوده اند.

,

وی افزود: در شرایط کنونی با توجه به حساسیت بالایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با آن دست و پنجه نرم می کند مردم ایران باید همانند گذشته در دفاع از آرمان های این انقلاب مردمی در عرصه حضور پیدا کنند و باعث مواجهه دشمن با شکستی سخت شوند.

,

شاهمرادیان با اشاره به الگو بودن نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان تاکید کرد: ایران اسلامی در دنیا، منطقه و برای تمام مردم و کشور های آزادی خواه، مبارزین با استکبار جهانی و کشورهای سلطه گر یک الگو تمام عیار در نهضت مبارزه و مقاومت است و نمونه آن را در سوریه و در حضور مردم در انتخابات آن کشور دیدیم.

,

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن بر الگوهای دینی و شرع مقدس اسلام پایه گذاری شده است اذعان کرد: مردم سالاری دینی در این نظام اساسی و تکامل یافته که یک الگوی متعالی و تکامل یافته است میتواند جلوه عظیمی در سطح جهان است و این اثرگذاری شرف و عمیق ایران در دنیا نگاه مردم جهان را به سمت این نظام مردمی معطوف کرده است.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت حضور در انتخابات پیش رو بیان کرد: انتخابات فی نفسه در همه ادوار بسیار حائز اهمیت است اما انتخابات پیش رو با توجه به تلاش دشمنان ایران اسلامی که در توصیف آنان میتوان لفظ عدو مبین را به کار برد جایگاه ویژه تری نسبت سالهای گذشته داشته و مردم باید با حضور خود حمایت خود را از این نظام اعلام کنند.

,

شاهمرادیان با اشاره به اهمیت انتخاب درست در کشور اظهار کرد: مردم باید انتخابی داشته باشند که به معیار های الهی، دینی نزدیک باشد و افرادی در راس قرار بگیرند که توان رسیدگی به موضوعات مهم جامعه نظیر فقر، اشتغال، اقتصاد و... را داشته و افرادی کارآمد و توانمند باشند تا در انجام پشتیبانی از تولید ملی و رفع موانع عزمی جدی داشته باشند.

,

معاون فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی در توصیه ای به کاندیدا ها بیان کرد: کشور ایران دارای منابع طبیعی مختلف و پتانسیل های گوناگون بوده و باید با تاکید بر کار جهادی و در نظر گرفتن این موارد کشور را در بهترین جایگاهی که در شان مردم ایران است قرار دهند.

,

وی در پایان با اشاره به مناظرات انتخاباتی گفت: مردم با توجه به مناظرات انتخاباتی و با در نظر گرفتن موارد مختلف مربوط به کاندیداهای ریاست جمهوری همچون اخلاق مداری، ارائه برنامه درست و عدم توهین و اتهام بیهوده به یکدیگر کاندیدای اصلح را برگزینند و نتیجه این انتخاب درست را در زندگی خود مشاهده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه