اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور حداکثری در انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام و انقلاب است

حضور حداکثری در انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام و انقلاب است
غلامی گفت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام و انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با تاکید بر انتخاب اصلح اظهار داشت: انتخابات یک اصل اساسی، پایه و اساس شکل‌گیری نظام است که از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران براساس رای مردم پایه گذاری شد و از بدو پیروزی انقلاب تاکنون هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار شده و در همه انتخابات، مردم با حضور پرشور سربلند بیرون آمده اند.

,

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقش مردم به عنوان پشتوانه نظام، تصریح کرد: مردم در هر مرحله از انتخابات با حضور آگاهانه، اجازه ندادند خواب دشمن تعبیر شود و هر بار ثابت کردند پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

,

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه افول آمریکا تسریع یافته است، عنوان کرد: دشمن در عرصه های زیادی دچار افول و نابودی شده و در این روزهایی که دشمن دست و پا می زند تا حضور در انتخابات را کاهش دهد اما بار دیگر در ۲۸ خرداد حماسه ای در تاریخ انقلاب ثبت می شود و مردم این بار نیز برنده انتخابات خواهند شد.

,

وی با تاکید بر انتخاب اصلح بیان کرد: مردم سعی کنند تا با بررسی رزومه کاندیداها، فرد اصلح را با پشتوانه مردمی انتخاب کنند تا این فرد بتواند در راستای خدمتگزاری برای نظام تلاش نماید.

,

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که آیا مشارکت در انتخابات کاهش یافته یا خیر و هرچه حضور در انتخابات بیشتر باشد، یاس دشمن بیشتر می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه