اخبار داغ

پژوهشگر برتر کشور مطرح کرد؛

تفرقه‌افکنی؛ مانعی برای حضور حداکثری در انتخابات

تفرقه‌افکنی؛ مانعی برای حضور حداکثری در انتخابات
فردین احمدی گفت: ما احتیاج به پرچم‌دارانی داریم که راه و روش سردار دل‌ها را پیش روی خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نویسنده بیش از ۶۰ عنوان کتاب و پژوهشگر برتر کشور در سال ۹۶ در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت:در این ایام که بیگانگان و وطن‌فروشان طبل تفرقه، نفاق و دشمنی را علنی به دست گرفته اند و با شعارها و هشتگ‌های نه به جمهوری اسلامی و ... سعی در برهم زدن جامعه اسلامی و پایمال‌کردن خون هزاران شهید در راه وطن کرده اند.

فردین احمدی ادامه داد: متاسفانه گاها مشاهده می کنیم افرادی هرچند اندک کاسه داغ تر از آش می شوند با عناوین مختلفی چون حزب الهی به ذوق  مردمی که اگر سینه چاک این نظام و ارزش ها نیستند ولی قطعا دشمن این نظام هم نیستند، می زنند و کافی است با اخلاق حسنه به سمت تمام اقشار جامعه برویم و از روی صداقت نه  نگاه ابزاری این قبیل عزیزان را با خودمان همراه کنیم.

وی افزود: این روزها دشمنان خارج از کشور کمر همت بسته اند تا از هر راهی که شده مانع حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شوند.

این پژوهشگر تصریح کرد: مشکل اساسی درون خانواده ای است که گاها به خود زنی می پردازیم و دشمن متاسفانه از آب گل آلود، ماهی خودش را می گیرد یک سری از دوستان با القاب بسیار سنگین وارد عرصه می شوند القابی مثل بچه حزب الهی!

احمدی گفت: بچه حزب الهی دنبال شایسته هاست نه پسرخاله و دختر عمه، بچه حزب الهی حسود و بخیل نمی شود، بچه حزب الهی اگر دید افرادی مردد هستند سعی می کند با ادله های منطقی و قابل باور آنها را به یقین برساند که انتخاب ما اصلح ترین است.

وی ادامه داد: اگر به عقب برگردیم مثلا همین دوره قبل بیش از ۳۰درصد از مردمی که میت وانستند رای بدهند اصلا رای ندادند و خودی ها با خودزنی بین خودشان تفرقه افکنی کردند و از این ۳۰ درصد غافل شدند و متاسفانه فرد اصلح رای نیاورد و وضعیت مملکت امروز این است.

این کارشناس تصریح کرد: به جرات می توان گفت اگر خودی ها، خود زنی نمی کردند شرایط طور دیگری رقم می خورد.

احمدی بیان کرد: یکی از کاندیداها شعار جالبی را سرلوحه ستاد خود قرار داده؛ هر خانه یک ستاد که نشان دهنده کالبد شکافی اتاق فکر این کاندید است که بهترین راه جلوگیری از خود زنیِ خودی ها این است که تبلیغ را از خانه هایمان شروع کنیم.

وی افزود: حالا که کرونا است و در محافل عمومی نمی توانیم حضور جامع و کافی داشته باشیم قطعا فضای مجازی می تواند بهترین راهکار برای مقابله با کج روی و تند روی با خودی ها و مهمتر از آن معرفی کاندیدای اصلح  باشد.

این کارشناس تاکید کرد: خودی ها عموما آنهایی که پرچم دار شده اند عملا ایده، خلاقیت و مخاطب شناسی کهنه ای دارند و چون به جمع خودشان نخبگان را راه نداده اند، دچار روزمرگی شده اند و متاسفانه در مقابل حملات همه جانبه دشمن حرفی برای گفتن ندارند هیچ، در همین جامعه ما هم بخاطر رفتار و سکنات افراطی و گاها ریاکارانه در یک سری محافل جایی دارند و در دل مردم نه.

احمدی گفت: ما احتیاج به پرچم دارانی داریم که راه و روش سردار دلها را پیش روی خود قرار دهند افرادی با قلبی به وسعت اقیانوس که نورانیت و امواج مثبت از سر روی آنها می بارد و قطعا این دسته از ابر قهرمانان با نگاهی خدایی دنبال شایسته ها به دور از هرگونه کینه، حسادت و سایر رذایل هستند و در وجود و باورشان این است  که باید تلاش کنند تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت بن الحسن(عج) باشند.

وی ادامه داد: اما صحبت من با افرادی است که بی تفاوت به سرنوشت کشورشان هستند و با تمام وجود می گویند من در انتخابات شرکت نمی کنم! گویی این عزیزان در این کشور زندگی نمی کنند عزیزان من، وقتی شما خنثی می شویید، دوره قبل می شود که بیش از ۳۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکرده اند و جامعه به دست قشر ۴ درصدی افتاد و تمام امتیاز ها برای آنها  شد و روز بروز سفره مردم کوچک و کوچک تر شد.

این پژوهشگر در خاتمه خاطرنشان کرد: این جماعت ما را یاد ماجرای کربلا می اندازند که در روایات تاریخی آمده است در زمان ظهر عاشورا یک عده از مردم در بالای تپه ای در حال نظاره و گریه بودند و با چشمان خود می دیدند چه بر سر اسلام و فرزندان پیامبر می آید اما به باور خودشان از ترس جان، مال و ناموس شان فقط قلبا با خلیفه خدا بودند و حتی برایش گریه هم می کردند اما کاری نمی کردند که چه بسا اگر وارد میدان می شدند شاید سرنوشت چیز دیگری می شد.

احمدی تصریح کرد: اما بیانیه گام دوم انقلاب یک قوت قلبی برای هر ایرانی است درصد قابل توجهی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند و همانطور که در دفاع مقدس میانگین سنی فرماندهان ۲۶ سال بود و کاری کارستان کردند؛ حالا هم جوانان می توانند جبران گذشته کنند و با تلاش و همت سفره های مردم را روز به روز بزرگتر کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حفظ اتحاد و همدلی در کنار هم به کوری چشم دشمن فارغ از هر رنگ و بویی کنار هم و دوشادوش هم بهترین و فرد اصلح را انتخاب کنیم و ان‌شاءلله شاهد کارها و جریان‌سازی‌های خوبی شویم.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه