اخبار داغ

امام جمعه ریگان:

انتخابات باعث امنیت پایدار و ایجاد انسجام بین مردم می شود

انتخابات باعث امنیت پایدار و ایجاد انسجام بین مردم می شود
رضازاده گفت: انتخابات مشارکت بالای آن باعث نفی تحریم ها شده و باعث می شود تحریم ها کارایی کافی بر علیه ایران نداشته باشد و انتخاباتی که بیشتر علما آن را واجب شرعی می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضازاده در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: انتخابات مظهر ایجاد سرنوشت و تغییر حکمرانی و مدیریت کلان کشور در ریاست جمهوری به دست خود مردم هست یعنی مردم هستند که می توانند در سایه سار حکومت و نظام ولایت فقیه و اسلامیت محضی که به وجود می آید درکنار جمهوریت، سرنوشت آینده ی کشور را رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه ریگان تصریح کرد: انتخابات باعث امنیت پایدار و ایجاد انسجام بین مردم می شود، انتخابات مشارکت بالای آن باعث نفی تحریم ها می شود و باعث می شود تحریم ها کارایی کافی بر علیه ایران نداشته باشد و انتخاباتی که بیشتر علما آن را واجب شرعی می دانند.

,

وی افزود: انتخابات باعث می شود ما شانس تغییر حکمرانی به نفع مردم مظلوم داشته باشیم لذا خودمان را موظف می دانیم به عشق و محبت مقام معظم رهبری و خون پاک سردار سلیمانی و تمام شهدا در انتخابات شرکت می کنیم و مشت محکمی بر دهان یاوگویان غربی و آمریکایی ها خواهیم زد.

,

خطیب جمعه ریگان بیان کرد: از مردم شریف و ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می کنیم در انتخابات شرکت کنند و باعث شادی خانواده های شهدا بشویم که نظاره گر ما هستند.

,

رضازاده در خاتمه گفت: روزی به بلوغ فکری برسیم که شهدا رفتند تا ما با آسانی و امنیت خودمان را از چنگال آمریکا و غرب نجات بدهیم و به ظرفیت های داخلی کشور اعتماد کنیم، انتخابات آینده با مشارکت حداکثری باعث خوشحالی رهبر و شهدا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه