اخبار داغ

کشتی جام زیلکوفسکی| حسین خانی و زارع در فینال، اطری در رده بندی

کشتی جام زیلکوفسکی| حسین خانی و زارع در فینال، اطری در رده بندی
مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی جام زیلکوفسکی لهستان با راهیابی دو کشتی ایران در فینال پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان که بعنوان آخرین مرحله از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای المپیک توکیو و همچنین رنکینگ مسابقات جهانی 2021 نروژ محسوب می شود، از دیروز در شهر ورشو در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم به پایان می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات مقدماتی به شرح زیر است:

,

در وزن 61 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، که رضا اطری در گروه ب در مبارزه نخست با نتیجه 4 بر یک مغلوب نورسلیم سانایف دارنده مدال های نقره و برنز جهان از قزاقستان شد. وی در مبارزه بعدی مقابل جهانگیرمیرزا توروب اف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 11 بر 5 پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف راوی کومار دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از هند با نتیجه 7 بر 4 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف نورسلیم سانایف دارنده مدال های نقره و برنز جهان از قزاقستان می رود.

, در وزن 61 کیلوگرم,

 

,

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی پس از استراحت در دور نخست در دور مقابل کامیل ریبسکی از لهستان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در این خادجی مراد گادجیف از آذربایجان را با نتیجه 3 بر صفر  از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

, در وزن 74 کیلوگرم ,

یونس امامی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل دنیس پالوف از اوکراین به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل خادجی مراد گادجیف از آذربایجان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست گادجیف مقابل حسین خانی، امامی از دور رقابت ها کنار رفت. حسین خانی در دیدار فینال به مصاف فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل و قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ایتالیا می رود.

,

 

,

در وزن 125 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، امین طاهری در دور اول مقابل اولگ بولتین قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل یوسف حمیدا از مصر با نتیجه 6 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله بعد، طاهری از دور رقابت ها کنار رفت.

, در وزن 125 کیلوگرم,

امیرحسین زارع دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل دیالدین عبدالمطلب از مصر به پیروزی رسید وی  در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی الکساندر کولدوفسکی از اوکراین را با نتیجه 10 بر صفر از پییش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا است.

,

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست امشب برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه