اخبار داغ

وزارت ورزش برای سال ١٤٠٠ بودجه خوبی را برای فدراسیون مصوب کرده

باران چشمه: مهمترین هدفم ترویج ورزش های زورخانه ای بعنوان مظهر پهلوانی و جوانمردی است/ از جوهری استفاده می کنیم

باران چشمه: مهمترین هدفم ترویج ورزش های زورخانه ای بعنوان مظهر پهلوانی و جوانمردی است/ از جوهری استفاده می کنیم
رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: مهمترین هدفم ترویج ورزش های زورخانه ای بعنوان مظهر پهلوانی و جوانمردی است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مهرعلی باران چشمه در یک رقابت نفسگیر پیروز شد تا رئیس ۴ سال آتی این فدراسیون لقب بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

باران چشمه در پایان انتخابات اظهار داشت: از حسن انتخاب، اعتماد و محبت اعضای محترم این فدراسیون صمیمانه متشکرم. با کمک همین دوستان ادامه ماموریت خواهیم داد و از آقای جوهری هم بابت تلاش‌هایش متشکرم و از ایشان هم استفاده می‌کنیم. برنامه‌های ما جمعی و مشورتی‌ست و بدون تردید به حمایت هیات استانی و ورزشکاران و مربیان خواهیم پرداخت.

,

در ادامه مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار شد و باران چشمه رییس جدید فدراسیون ورزش های زورخانه ای در مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: مصمم هستیم که از همین امروز بر اساس تقویم ورزشی حرکت خود را آغاز کنیم و برای تحقق اهداف و برنامه ها، همراهی و هم افزایی هیات های استانی را نیاز داریم.

,

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: بودجه سال ٩٩ برای این فدراسیون، بودجه کمی بود اما وزارت ورزش و جوانان برای سال ١٤٠٠ بودجه خوبی را مصوب کرده و از طرفی با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم ارتباط گرفتیم و معتقدم برای اجرای برنامه ها کمبود بودجه نخواهیم داشت.

,

سردار باران چشمه یکی از مهمترین اهدافش در فدراسیون را توسعه و ترویج این ورزش به عنوان مظهر جوانمردی و پهلوانی دانست و اظهار داشت: سلطانی فر هم تاکید دارد که فرهنگ پهلوانی و مرام جوانمردی در ورزش کشور ترویج شود که با برنامه و قدرت این هدف را محقق خواهیم ساخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه