اخبار داغ

جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد

جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد
جلسه هیات رئیسه فدراسیون به منظور بررسی برنامه های و فعالیتهای فدراسیون و با تصویب برگزاری المپیاد استانی دانشجویان دانشگاه ها با حضور اعضای در محل فدراسیون برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، جلسه هیات رئیسه این فدراسیون با حضور کلیه اعضاء در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضران در این نشست، در خصوص مسائل جاری فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دراین جلسه بشیریان رئیس فدراسیون گزارشی از فعالیتهای انجام شده و برنامه های پیش رو فدراسیون ارائه دادند.

,

بشیریان در ادامه گفت: با توجه به تعویق یونیورسیاد تابستانی به منظور مشارکت بیشتر دانشجویان و فعالیتهای  هیات های استانی المپیاد استانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با اولویت رشته های یونیورسیاد برگزار خواهد شد.

,

در ادامه دکتر پورکیانی دبیرکل فدراسیون گفت: با توجه به در خواست بخش ها و هیات ها و استقبال دانشجویان و تفاهم نامه همکاری با فدراسیون های مختلف و به منظور گسترش و فعال سازی رشته های ورزشی در دانشگاه ها، رشته های که در تقویم فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) در قالب یونیورسیاد یا مسابقات قهرمانی وجود دارد و به لحاظ فرهنگی محدودیت هایی برای آنها در داخل نمی باشد برگزاری آنها بلامانع است.

, FISU,

در این جلسه در خصوص بررسی تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیتهای فدراسیون در سال 1400، اصلاحیه آیین نامه هیات های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی و طرح برگزاری المپیاد استانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بحث و تبادل نظر و مقرر شد با در نظر گرفتن شرایط و امکانات مورد بررسی و و به تصویب اعضاء رسید.

,

همچنین در ادامه صفاری نایب رئیس فدراسیون گزارشی از طرح برنامه راهبردی چهار ساله فدراسیون ارائه داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه