اخبار داغ

بهانه‌های عجیب‌وغریب برای تخریب کاپیتان؛

تسویه‌حساب شخصی با حاجی‌صفی به‌بهانه انتخابات فدراسیون فوتبال/ جریان خاص به‌دنبال تخریب وحدت ملی!

تسویه‌حساب شخصی با حاجی‌صفی به‌بهانه انتخابات فدراسیون فوتبال/ جریان خاص به‌دنبال تخریب وحدت ملی!
در آستانۀ برگزاری دیدارهای پایانی تیم ملی فوتبال ایران در منامه، جریانی خاص به‌دنبال مقاصدی غیرملی است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال بحرین که به پیروزی قاطعانه یوزهای ملی‌پوش کشورمان در منامه انجامید، حواشی بسیاری از سوی برخی رسانه‌های فعال در فضای مجازی به اردوی ملی‌پوشان وارد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
یکی از این حواشی به انتقاد برخی‌ها از عملکرد و نمایش کاپیتان تیم ملی فوتبال، احسان حاجی‌صفی بازمی‌گشت که توسط دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از ابتدا در پست هافبک‌دفاعی به‌کار گرفته شده بود.
,
 
,
وی که به گواه بسیاری از مراکز آمارسنجی داخلی و خارجی فوتبال از بازیکنان مثمرثمر سپیدپوش در استادیوم ملی منامه بود و در نیمۀ دوم نیز با نظر کادرفنی و پس از تغییر پست نمایش مناسبی از خود در جناح چپ دفاعی تیم ملی برجای گذاشت، با سیلی از حواشی و انتقادات مواجه شد.
,
 
,
, ,
 
,
یکی از مهم‌ترین انتقادات فنی به وی از جایی نشأت می‌گرفت که احسان حاجی‌صفی در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال برخلاف انتظار فوتبالی‌ها، رأی خود را به سبد مصطفی آجورلو انداخت و باعث سروصدای زیادی هم شد.
,
 
,
بنابر برخی اطلاعات واصله به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا، ماجرا از این قرار بوده که در گروه واتس‌اپی ملی‌پوشان فوتبال ایران پیش از برگزاری انتخابات تعیین رئیس جدید فدراسیون فوتبال، از سوی کاپیتان تیم ملی فوتبال نظرسنجی صورت گرفته تا اکثریت نظر بازیکنان سپیدپوش به‌عنوان رأی کاپیتان وارد صندوق انتخابات شود.
,
 
,
از جمع کم‌تر از ۳۰ نفرۀ ملی‌پوشان حاضر در گروه مذکور، ۱۸ نفر روی نام مصطفی آجورلو اتفاق نظر داشتند که بر همین منوال و تأکید بیش از نیمی از هم‌تیمی‌هایش روی یک اسم، احسان حاجی‌صفی نیز به نمایندگی از یوزهای ملی‌پوش نام مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پاس تهران و تراکتورسازی را در صندوق آرا انداخت.
,
 
,
, ,
 
,
این انتخاب در شرایطی رخ داد که اکثریت فوتبال‌دوستان ایرانی از سمت کاپیتان تیم ملی فوتبال، انتظار رأی‌دهی به علی کریمی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال را داشتند اما شواهد و قراین حاکی از آن‌اند که احسان حاجی‌صفی تنها به وظیفۀ نمایندگی خود از سایرین عمل کرد.
,
 
,
حالا و در شرایط بسیار حساس تیم ملی فوتبال که این روزها در اردوی بحرین به‌سر می‌برد، حواشی سنگینی بر فضای ملی و هم‌بستگی فوتبالی سیطره انداخته و به‌دنبال ایجاد تفرقه در اردوی تیم ملی و فضای هواداری‌ست.
,
 
,
جریان فوق که در خلال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پدید آمد و از دلایل اصلی برباد رفتن رؤیای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات متحدۀ عربی نیز بود، این بار از جهتی دیگر اردوی ملی‌پوشان را نشانه رفته تا در صورت بروز ناکامی، مقصر و قربانی جدیدی تراشیده باشد.
,
 
,
احسان حاجی‌صفی نیز البته در پاسخ به اظهارات فوق، یک استوری را در صفحۀ شخصی اینستاگرام‌اش منتشر کرد که حاکی از نارضایتی وی داشت. این استوری دقایقی کوتاه پس از انتشار از دسترس خارج شد.
,
 
,
, ,
 
,
تیم ملی فوتبال در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، عصر جمعه ۲۱ خرداد به مصاف تیم ملی فوتبال کامبوج خواهد رفت و در واپسین و حساس‌ترین دیدار خود که تأثیری حیاتی در صعود یا عدم‌صعود یوزها به دور بعدی دارد، سه‌شنبه شب در استادیوم شهر المحرق به مصاف تیم ملی فوتبال عراق خواهد رفت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه