اخبار داغ

کارآفرین البرزی مطرح کرد:

قاچاق کمر صنعت نساجی و پوشاک را شکسته است/ مردم رییس جمهور پشت میز نشین نمی خواهند

قاچاق کمر صنعت نساجی و پوشاک را شکسته است/ مردم رییس جمهور پشت میز نشین نمی خواهند
اصغر حامدی گفت: رییس جمهور باید در صحنه باشد؛ کرونا و هزار عامل طبیعی و غیر طبیعی نباید آن را پشت میز نشین کند؛ کشور نیازمند رییس جمهوری است که در دل مردم جای داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارآفرین البرزی که در عرصه پوشاک در استان البرز فعالیت می کند در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: قاچاق لباس های چینی و ترکیه ای کمر تولیدکنندگان داخلی را شکسته کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

اصغر حامدی ادامه داد: ایران در زمینه تولید پارچه با کیفیت حرف هایی در دنیا برای گفتن دارد ولی متاسفانه چین با تولید پارچه های ارزان و بی کیفیت، بازار را قبضه کرده است.

,

وی افزود: من تولیدکننده پوشاک اگر بخواهم کالای بی کیفیت کار کنم مشتری خود را از دست می دهم و اگر بخواهم کالای با کیفیت تولید کنم قیمت تمام شده کالایم بالا می رود.

,

این کارآفرین تصریح کرد: رییس جمهور آینده باید جلوی قاچاق کالا را بگیرد، قاچاق کالا فشار زیادی روی تولید کنندگان وارد کرده و بسیاری از کارگاه ها را عملا تعطیل کرده است، من تولید کننده با سختی سرپا مانده ام.

,

وی ادامه داد: مردم امروز توان خرید کالای گران قیمت را ندارند و در بازار به دنبال کالایی متناسب با جیب خود هستند. من تولید کننده به دلیل آن رسالتی که در کارم دارم کالای با کیفیت تولید می کنم که در مقابل کالای قاچاق و خارجی حرف هایی برای گفتن دارد؛ ولی مصرف کننده به این مهم اهمیت نمی دهد.

,

حامدی افزود: پارچه تولید داخل به شدت کیفیت و تنوع دارد ولی این دیده نمی شود، تا زمانی که کالای ارزان قیمت و با زرق و برق پوچ در بازار وجود دارد، مصرف کننده به سمت پارچه داخلی نمی رود.

,

این کارآفرین بیان کرد: اولین و مهمترین اولویت رییس جمهور آینده باید جلوگیری از ورود هر گونه کالای قاچاق به کشور باشد، قاچاق کالا امروز کشور را فلج کرده است.

,

وی گفت: قاچاق کالا به ویژه برای تولید کننده ضرر های فراوانی را رقم زده است، صدای من تولید کننده به گوش مسئولین نمی رسد.

,

حامدی افزود: تمام کاندیدا در زمان رای گیری قول های واهی می دهند ولی در عمل ما هیچ نمی بینیم؛ واقعا شعار سال امسال که "پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و حمایت ها" است به معنی واقعی کلمه باید توسط رییس جمهور آینده برای تولید کننده محقق شود.

,

این کارآفرین تاکید کرد: من رای می دهم تا رییس جمهوری اصلح انتخاب شود و در سرنوشت کشورم سهیم شوم ولی رییس جمهور بداند در قبال این مردم مسئول است.

,

وی ادامه داد: رییس جمهور باید برای این مردم خدمت کند، خدمت کردن هم با پشت میز نشینی محقق نمی شود؛ رییس جمهور تا در کارگاه پوشاک حاضر نشود و مشکل تولیدکننده پوشاک را از نزدیک نبیند کاری برای من و امسال من نمی کند.

,

حامدی افزود: رییس جمهور باید در صحنه باشد؛ کرونا و هزار عامل طبیعی و غیرطبیعی نباید آن را پشت میز نشین کند؛ کشور نیازمند  رییس جمهوری است  که در دل مردم باشد.

,

این کارآفرین در خاتمه خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی مردم با حضور در دل مردم و چشیدن رنج مردم حل می شود، لذا حضور در پای صندوق های رای  به شدت اهمیت دارد و مردم نباید صحنه را برای دشمنان خالی کنند؛ مطالبه گری؛ یعنی حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح. اگر در صحنه باشم می توانم به عملکرد اعتراض کنم وقتی صحنه را خالی می کنم یعنی حق اعتراض ندارم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه