اخبار داغ

استاد دانشگاه مطرح کرد:

نارضایتی از مدیران اجرایی نباید سبب عدم شرکت در انتخابات شود

نارضایتی از مدیران اجرایی نباید سبب عدم شرکت در انتخابات شود
محمدصادق خان بابایی گفت: یکی از ویژگی های مهم "دولت جوان انقلابی" سبک مدیریت جهادی است که سردار سلیمانی نیز در سخنرانی های خود می فرمودند: "مدیریت جهادی؛ راه نجات کشور و عبور از مشکلات است."
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح می توان وضعیت شرایط فعلی کشور از جمله در حوزه اقتصادی، تولیدی و صنعتی را از حالت موجود به شرایط مطلوب تغییر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدصادق خان بابایی ادامه داد: نارضایتی از برخی مدیران اجرایی کشور نباید سبب عدم شرکت در انتخابات شود.
,
 
,
وی افزود: قهر کردن و عدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد برخی مدیران نیست چون دشمنان همین را می خواهند.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: مردم بی اخلاقی کاندیدا را در مناظره ها می بینند و این برای نظام و انقلاب است؛ فردی که می خواهد بر منسب ریاست جمهوری بنشیند باید اخلاق را در اولویت همه امورش قرار دهد.
,
 
,
خان بابایی گفت: این بی اخلاقی کاندیدا در زمان مناظره باعث می شود مردم در انتخاب فرد اصلح دچار مشکل شوند و نتوانند اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.
,
 
,
وی افزود: مدیریت جهادی، یک سبک مدیریتی برگرفته از مدیریت اسلامی است که همه اصول، مبانی  و مؤلفه های آن با مبانی، اصول و مدیریت اسلامی منطبق است و وجه ممیزە آن با مدیریت اسلامی، برجسته بودن روحیه مبارزه گری، ایثار و از خودگذشتگی و در نهایت ذوب اراده انسان در اراده الهی است.
,
 
,
این مدرس دانشگاه ادامه داد: مشکلاتی که اکنون گریبانگیر کشور شده یقینا ریشه در مدیریت مدیرانی دارد که فقط شعار می دهند ولی در عمل نشانه ای از آن را نمی بینیم، این مشلات ریشه در ۳۲ سال اشرافی گری مدیرانی دارد که در کنار مردم بودن را تجربه نکردند از درد مردم بی خبرند.
,
 
,
خان بابایی تصریح کرد:  یکی از ویژگی های مهم "دولت جوان انقلابی" سبک مدیریت جهادی است که سردار سلیمانی نیز در سخنرانی های خود می فرمودند: "مدیریت جهادی؛ راه نجات کشور و عبور از مشکلات است".
,
 
,
وی افزود: ما در زمان ۸ سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی کشور را که بعداز جنگ شرایط سختی داشت و در هجمه و نفوذ دشمن بود، نجات دادیم.
,
 
,
این مدرس دانشگاه گفت: امروز رییس جمهوری باید بر منسب ریاست بنشیند که برنامه ای غنی در زمینه اقتصادی داشته باشد؛ رییس جمهوری که بتواند جلوی رانت و فساد را بگیرد.
,
 
,
خان بابایی ادامه داد: فساد امروز در دستگاه هایی اجرایی و مدیریتی بیداد می کند، مسئولین دغدغه مردم را ندارند؛ بعضی موارد افراد  برای یک کار کوچک که نیم ساعته انجام می شود باید ۱۰ روز به این اداره مراجعه کنند تا بعضا کارشان با هزار منت انجام شود.
,
 
,
وی افزود: آیا با این گونه مدیریت و نظارت در دستگاه اجرایی؛ مشکلات اقتصادی حل می شود؟ قطعا خیر؛ تا زمانی که مدیریت انقلابی و جهادی در کشور حکمفرما نشود و پای مدیرانی که از ریاست فقط کت و شلوار آن را می دانند، در کشور قطع نشود؛ کشور درگیر مشکلات اقتصادی خواهد بود.
,
 
,
این مدرس دانشگاه بیان کرد: مردم باید فرد اصلح را در انتخابات پیش رو انتخاب کنند تا مانند ۸ سال گذشته دچار فلاکت نشوند؛ این که مردم می گویند رای نمی دهیم چون تغییری حاصل نمی شود، اشتباه محض است.
,
 
,
خان بابایی گفت: فرد مطالبه گر همیشه در صحنه است؛ پس اگر از رییس جمهور آینده اصلاح نظام اقتصادی کشور و از بین رفتن فشار اقتصادی را می خواهیم با حضور حداکثری در پای صنوق های رای؛ فرد اصلح را انتخاب کنیم.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: قطعاً باید برای حضور حداکثری تلاش کرد، اما علاوه بر آن باید این حضور همراه با بصیرت و بینش سیاسی باشد که نتیجه آن، منجر به روی کار آمدن دولتی قوی و کارآمد شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه