اخبار داغ

رییس اداره عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ ارتش:

امانتداری و استکبار ستیزی از مهمترین ویژگی های فرد اصلح است

امانتداری و استکبار ستیزی از مهمترین ویژگی های فرد اصلح است
حجت الاسلام غلامی امانتداری و استکبار ستیزی را از مهمترین ویژگی فرد اصلح یاد کرد و گفت: فرد اصلح باید استقلال کشور و تأمین مصالح و حقوق مردم را مد نظر داشته‌ و در برابر استکبار جهانی با صلابت باایستد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام هادی غلامی، رییس اداره عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ ارتش متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی صبح امروز در نشست انتخاباتی که با حضور کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد، اظهار کرد: کارگزار نظام اسلامی باید حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور را همواره مدّ نظر قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: فرد اصلح باید در گفته‌ها، نوشته‌ها و اظهار نظرهایش، استقلال کشور و تأمین مصالح و حقوق مردم را مد نظر داشته‌ باشد و هیچ گاه اندیشه دوستی با دشمنان و پیوستگی با بیگانگان را در سر نپروراند.

,

غلامی اظهار کرد: خداوند متعال در سوره نساء دوستی و تمایل به بیگانگان را از خصلت‌های منافقان دانسته و به اهل ایمان سفارش می‌کند مبادا در تصمیم گیری‌های خود، دشمنان اسلام و بیگانگان را بر مؤمنان ترجیح دهند.

,

رییس اداره عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ تربت‌ حیدریه در ادامه از امانت‌داری به عنوان دومین ویژگی کاندیدای اصلح اشاره و اظهار کرد: امانتداری به عنوان یکی از مهم‌ترین خصوصیت افراد برای اداره جامعه است.

,

غلامی افزود: اداره جامعه اسلامى، امانتى می‌باشد که از سوى خدا و به مسوولان سپرده مى‌شود و لذا وظیفه مردم است این امانت را به کسانى که اهلیت و صلاحیت دارند، بسپارند.

,

رییس اداره عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ تربت‌حیدریه در بخش دیگری از شجاعت و شهامت به عنوان چهارمین شاخصه کاندیدای اصلح یاد کرد و گفت: مردان خدا در سایه ایمان قوی و یقین به حقانیت اهداف خود، هرگز از قدرتی جز قدرت خداوند متعال، هراسی به دل راه نمی‌دهند و جز در برابر خداوند متعال سر تسلیم فرود نمی‌‎آورند.

,

غلامی خاطر نشان کرد: شایسته است فرد اصلح در موضع ‌گیری‌ها و اظهار نظرهای خود، از هیچ منصب و مقامی هراس نداشته‌باشد و بر این اساس کسانی که نفس ضعیف دارند و در حوادث مرعوب قدرتمندان و استعمارگران می‌‎شوند، شایسته نمایندگی مردم نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه