اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان:

خداوند و مردم، مولفه‌های قدرت در حکومت اسلامی است

خداوند و مردم، مولفه‌های قدرت در حکومت اسلامی است
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان گفت: طبق آیه‌ای از قرآن کریم، خداوند و مردم، مولفه‌های قدرت برای پیامبر در حکومت اسلامی بیان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی شامگاه چهارنشبه در اجتماع مردمی حمایت از آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان با بیان اینکه قرآن کریم، خداوند و مردم را مولفه‌های قدرت برای پیامبر بیان می‌کند، اظهار داشت: سال‌ها است که مسیر دولت‌های ما اینطور بوده که مولفه قدرت را در ذهن خود از خدا به کدخدا تغییر داده و به اسم انقلاب اسلامی به ما غالب کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: خیلی از دولتمردان ما باور ندارند که مولفه‌های قدرت را از آنچه که قرآن کریم گفته باید بگیریم البته این امر در همه دولت‌ها بوده و فقط مربوط به دولت مستقر نیست.

,

افشارچی افزود: انتظار مردم این است که اتکای حکمرانان به خدا باشد نه کدخدا.

,

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان با اشاره به مثال‌هایی در اتکا به خداوند و نتیجه‌گیری از آن گفت: بخش‌های مختلفی در حکومت اسلامی داریم که در بعضی جاها به خدا و بعضی دیگر به کدخدا اتکا شده است.

,

وی اظهار داشت: زنجان، شهر شهید دکتر مجید شهریاری، نابغه‌ای است که رتبه 2 کنکور را آورد اما آنچه که علاوه بر ابن نبوغ از شهید شهریاری می‌شناسیم، معنویت در قنوت‌هایش بود.

,

افشارچی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها نابغه بودند اما الان تبدیل به پیچ و مهره‌های سیستم حاکم بر دنیا شده‌اند اما پُشت شهید شهریاری به خداوند گرم بود که در امتداد نبوغش به غنی‌سازی اورانیوم 20 درصد رسید.

,

وی با بیان اینکه 15 سال پیش از بمب‌افکن‌های آمریکایی می‌ترسیدیم، تصریح کرد: اما اتکای جوانان ایرانی به خداوند سبب شد که جمهوری اسلامی در دکترین دفاعی دنیا پهپاد را وارد کرد و برتری هوایی را از برترین قدرت جهان گرفته‌ایم.

,

افشارچی ابراز کرد: امیدواریم این اتفاق یعنی اتکا به خداوند در دولت بعدی بیفتد و هیچ اعتمادی به کدخدا نداشته باشد حتی اگر مذاکره هم شود اصل قدرت، خدا و مردم هستند.

,

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان با بیان اینکه مردم در حکومت اسلامی، مولفه بسیار مهمی است، گفت: نباید مردم را از پشت شیشه ماشین دید و مردم را در شمال تهران خلاصه کرد.

,

وی با بیان اینکه اگر با مردم نباشیم، اهمیت عدالت را متوجه نخواهیم شد، تاکید کرد: تا زمانی که حاکم در بین مردم نباشد، عدالت نیز حکم فرما نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه