اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

خطای مسوولان، نباید به پای نظام نوشته شود

خطای مسوولان، نباید به پای نظام نوشته شود
حجت الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه اگر مسوولان دچار خطا و اشتباه شوند نباید به نام نظام نوشته شود، گفت: نظام و حکومت اسلامی برمبنای حکومت دینی و قرآنی تدوین شده است و نباید عملکرد بد مسوولان به نام نظام تمام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در همایش توجیهی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر میاندوآب اظهار داشت: باید افراد در حوزه مسوولیت خود انجام وظیفه و اظهار نظر کنند و در این صورت مشکلی پیش نمی‌آید و کارها براساس اولویت‌های مدنظر پیش می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: حکومت و نظام اسلامی دارای ۲ رکن اساسی اسلامیت و جمهوریت است و کاندیداهای شوراهای شهر و روستاها با پا گذاشتن به عرصه انتخابات رکن جمهوریت نظام که همان مشارکت دادن مردم در سرنوشت خویش است را عینیت بخشیده‌اند.

,

امام جمعه میاندوآب گفت:باید به این امر توجه شود که تنها حکومتی که در دنیا بر روی مبانی و تعالیم دینی تشکیل شده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

انتخابات مبنای رشد و توسعه کشور است 

, انتخابات مبنای رشد و توسعه کشور است , انتخابات مبنای رشد و توسعه کشور است ,

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه اظهار کرد: ملاک عمل برای ما رای مردم و صیانت از رای مردم نیز به عنوان حکم شرعی و هم حکم حکومتی لازم الاجرا خواهد بود.

,

حسام شیرازه محبت با اشاره به اینکه مهمترین موضوعات در انتخابات ۱۴۰۰ جلب مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی طرفی، تامین امنیت انتخابات و حفظ آرامش جامعه است، افزود: از شهروندان تقاضا داریم در انتخاب خود بدنبال شایسته سالاری باشند و از انتخاب قومی و قبیله‌ای پرهیز کنند.

,

وی با اشاره به اینکه انتخابات در کشور، مبنای رشد و توسعه است و قانونمداری شرط اول توسعه، گفت: وعده هایی که کاندیداهای شورای شهر به مردم می‌دهند در چهارچوب حقوق قانونی و اختیاراتی که خواهند داشت باشد، از دادن وعده های بدون پشتوانه و ناممکن پرهیز کنید.

,
در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ و همچنین فرماندهی انتظامی این شهرستان در خصوص امنیت و جرایم انتخابات به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
,
در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ و همچنین فرماندهی انتظامی این شهرستان در خصوص امنیت و جرایم انتخابات به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
,

گفتنی است در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان میاندوآب، ۶۶ نفر از شهر میاندوآب، ۹ نفر از شهر باروق، ۱۳ نفر از شهر بکتاش و ۱۲ نفر نیز از شهر چهاربرج وارد گردونه رقابت شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه