اخبار داغ

نماینده ادوار مجلس:

رئیس جمهور آینده باید به ۲۴ اصل ابلاغیه سیاست های اقتصاد مقاومتی بپردازد/ سرنوشت چهار سال کشور در روز انتخابات مشخص می شود

رئیس جمهور آینده باید به ۲۴ اصل ابلاغیه سیاست های اقتصاد مقاومتی بپردازد/ سرنوشت چهار سال کشور در روز انتخابات مشخص می شود
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه ناکارآمدی دستگاه های اجرایی نباید به پای اسلام و نظام باشد، بی تدبیری و سوءمدیریت ها برخی از افراد ربطی به انقلاب ندارد، گفت: ریاست جمهور آینده باید به 24 اصل ابلاغیه سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری بپردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام احمد سالک پیش از ظهر امروز در سلسله نشست‌های تخصصی دولت جوان حزب الهی که به همت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با موضوع تحلیلی بر مناظرات انتخابات 1400 با نگاه حل مسائل استان اصفهان برگزار شد، موضوع انتخابات را از جهات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار داد و گفت: آحاد جامعه برای دفاع از اسلام، دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از ولایت و دفاع از مردم انقلابی آماده حرکت بزرگ باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی استان اصفهان بیان کرد: در امتخابات باید به چند نکته توجه کرد، بحث امنیت نکته اول است که باید به آن توجه داشت، موضوع سلامت بحث دوم و مسئله سوم رقابت و مسئله چهارم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است .

,

وی دلایل کاهش حضور مردم را ضعف عملکرد کارنامه دولت دوازدهم دانست و تاکید کرد: به این مطلب باید توجه کرد افزایش حجم فشار و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین ایجاد ناامیدی از طریق فضای مجازی توسط بیگانگان و ایجاد ناامیدی در جوانان و قشر خاکستری، پمپاژ ناکارآمدی نظام کشور و گذاشتن ناکارآمدی به پای اسلام و انقلاب از مهمترین دلایل دلسردی مردم است.

,

*بی تدبیری و سوءمدیریت ها برخی از افراد ربطی به انقلاب ندارد

, *بی تدبیری و سوءمدیریت ها برخی از افراد ربطی به انقلاب ندارد, *بی تدبیری و سوءمدیریت ها برخی از افراد ربطی به انقلاب ندارد,

سالک افزود: ناکارآمدی دستگاه های اجرایی نباید به پای اسلام و نظام باشد، بی تدبیری و سوءمدیریت ها برخی از افراد ربطی به انقلاب ندارد.

,

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در داخل کشور متاسفانه شاهد هستیم عده ای در حال تبلیغ مشارکت حداقلی بوده، درحالی که حداقل باید بیش از 40 ملیون نفر باید در این انتخابات شرکت کنند، زیرا حضور حداکثری امضای حکومت، امضای قدرت جمهوری اسلامی و نشان دهنده ضعف استکبار جهانی است.

,

وی ابراز کرد: برای تحقق مشارکت حداکثری باید تلاش ویژه جهت مهندسی چهره به چهره، پاسخ به سوالات و شبهات و ابهامات و بیان دستاورد های چهل و دو سال پیروزی انقلاب اسلامیانجام داد.

,

حجت الاسلام سالک متذکر شد: ریاست جمهور آینده باید به 24 اصل ابلاغیه سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری بپردازد.

,

این نماینده سابق اصفهان  خاطرنشان کرد: بد اخلاقی هایی که در مناظره اول و دوم نسبت به بعضی از نمایندگان شاهد بودیم، موجب تضعیف نظام می شود و این بداخلاقی ها درست نیست و در شأن و منزلت نامزد های انتخابات و مردم هرگز نیست.

,

وی عنوان کرد: دو جزء راهبردی نظام شامل انتخاب اصلح و دوم حضور پرشور مردم و مشارکت حداکثری و آگاهی بخش است.

,

سالک اذعان کرد: ممکن است عده ای به خاطر مشکلات اقتصادی جامعه حاضر نباشند رای دهند اما دلیل بر این نیست که حضور پیدا نکنند، اگر رای ندهند در حقیقت یک مشکل جدیدی پیش خواهد آمد، اولا باعث امیدواری دشمن می شود و ثانیا اقتدار نظام خدشه دار می شود.

,

این چهره سیاسی گفت: بنابراین باید به حضور حداکثری اهمیت داد و مردم بدانند با تغییر ریاست جمهوری تحولی در ریل گذاری گذشته خواهد بود که با حضور مردم و مشارکت مردم حل می شود.

,

وی ابراز کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند روز انتخابات مانند لیله القدر است، شب قدر یک شب است در انتخابات هم سرنوشت مردم در یک روز مشخص می شود اما آثار و تبعات آن در چهار سال اول در داخل و خارج خواهد بود.

,

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان نشست ضمن تاکید بر مشارکت تمام اساتید دانشگاه در انتخابات ریاست جمهوری خواستار بصیرت افزایی و روشنگری برای دانشجویان در این زمینه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه