اخبار داغ

رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان:

ایران از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است/ از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپبک قدردانی می کتم

ایران از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است/ از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپبک قدردانی می کتم
رییس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه گفت: تیم فوتبال ناشنوایان ایران یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است و سایر کشورها حساب ویژه‌ای برایش باز کرده‌اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ محمد پرگر روز پنجشنبه در حاشیه فینال مسابقات فوتبال انتخابی المپیک در جزیره کیش افزود: این رقابت‌ها از ۱۱ خرداد با حضور هفت تیم آغاز شده و در نهایت ۴ تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده مجوز حضور در المپیک برزیل را کسب می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تیم ایران به فینال راه یافته و یکی از تیم‌هایی است که مجوز حضور در المپیک را کسب کرده و امیدوارم بتواند عنوان خوبی کسب کنند. پرگر از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و تلاش‌های فدراسیون ورزش ناشنوایان قدردانی کرد و گفت: با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال ایران قضاوت این مسابقات نیز از سطح بسیار خوبی برخوردار بود.

,

وی همچنین میزبانی ایران برای رقابت های بسکتبال انتخابی المپیک خبر داد و گفت: قرار بود ایران همزمان میزبان مسبقات انتخابی المپیک در فوتبال و بسکتبال باشد که به دلیل محدودیت های کرونایی و به حدنصاب نرسیدن تیم های بسکتبال، برگزاری رقابت ها بسکتبال به زمان دیگری موکول شد.

,

پرگر با بیان این که میزبانی رقابت‌های بسکتبال انتخابی المپیک ناشنوایان دوباره به ایران داده شده است، تصریح کرد: مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک اواخر شهریور یا مهر در ایران برگزار می شود و ۲ تیم سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب خواهند کرد.

,

رییس ایرانی کنفدراسیون ورزش‌های آسیا - اقیانوسیه ناشنوایان ادامه داد: در کنار برگزاری مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در ایران، پیگیر این مساله هستیم که میزبانی قهرمانی جهان تکواندو و کاراته نیز به ایران داده شود که در صورت موافقت کمیته بین‌المللی ورزش‌های ناشنوایان این رقابت پاییز امسال در تهران برگزار می‌شود.

,

وی افزود: برگزاری باکیفیت میزبانی این دوره از مسابقات کمک می‌کند تا ایران فرصت کسب امتیاز لازم برای میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در ۱۷ رشته ورزشی و قهرمانی جهانی برخی رشته‌ها را کسب کند.

,

وی در پایان سطح فنی رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: روند پیشرفت کشورهای شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها چشمگیر بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه