اخبار داغ

به این تیم امیدوارم؛

حسینی: فکر نمی کردم آلکنو به ایران بیاید/ معروف باهوش است؛ برای او جانشینی نداریم

حسینی: فکر نمی کردم آلکنو به ایران بیاید/ معروف باهوش است؛ برای او جانشینی نداریم
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با تمجید از عملکرد آلکنو در لیگ ملت‌ها گفت: فکر نمی کردم آلکنو به ایران بیاید و موفق باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حسینی کاپیتان سابق تیم ملی ایران در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها اظهار داشت: ما در بازی اول هر تورنمنت با توجه به شرایطی که وجود دارد، عملکرد خوبی نداریم. برای این رقابت‌ها هم بدن دیدار تدارکاتی رفتیم و مقابل ژاپن سعید معروف را هم نداشتیم. همه اینها دست به دست هم داد تا آن نتیجه رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در ابتدا فکر نمی‌کردم با آن سابقه‌ای که دارد به ایران بیاید، اما اهمیت المپیک آنقدر زیاد است که او را مجاب کرد، قبول کند و بیاید. فرصت او برای جمع کردن تیم کم بود و انتظار نداشتم آنقدر خوب با تیم و بازیکنان آشنا شود و برنامه‌ها را جلو ببرد، اما الان خیلی امیدوار شدم.
,
 
,
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با اشاره به المپیک تاکید کرد: می‌بینید که جوان‌ها چقدر خوب کار می‌‌کنند و همین باعث شده نفرات با تجربه تر احساس خطر کنند که شاید انتخاب نشوند. المپیک خیلی مهم است و همه دوست دارد در آن شرکت کند و الان هر بازیکنی این امیدواری را دارد که انتخاب شود.
,
 
,
حسینی ادامه داد: بزرگترین حُسن آلکنو حمیت تیمی بوده که به وجود آورده است. این موضوع قبلا وجود نداشت و می‌بینید سعید معروف با اینکه بیرون نشسته اما خیلی خوب بچه‌های دیگر را تشویق می‌کند.
,
پاسور سابق تیم ملی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، با تمجید از عملکرد سعید معروف گفت: پاسور پست حساسی است و موتور تیم محسوب می‌شود. اوست که تعیین می‌کند چه کسی ضربه آخر را بزند. معروف هم از هوش بالایی برخوردار است و آنقدر زیرک کار می‌کند که سالهاست در این پست کار می‌کند. متاسفانه ما در این سال‌ها هنوز نتوانستیم برای او جانشینی پیدا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه