اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

فرد اصلح کسی است که "ما می‌توانیم" را باور داشته باشد/ "آیت‌الله سعیدی" دلداده واقعی به مکتب ولایت بود

فرد اصلح کسی است که "ما می‌توانیم" را باور داشته باشد/ "آیت‌الله سعیدی" دلداده واقعی به مکتب ولایت بود
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی گفت: فرد اصلح کسی است که دلداده به اسلام است و کلمه "ما می‌توانیم" را باور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ نماز جمعه این هفته استان به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی با حضور شماری از مردم و مسؤولان و با رعایت اصول فاصله‌ گذاری فیزیکی در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان در ابتدا ضمن تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به عموم شیعیان و نمازگران گفت:  کشور ایران به برکت وجود  فرزندان موسی ابن الجعفر حفاظت و حراست شده است و امیدوار هستیم دختران سرزمین ایران با تاسی از روش این بانوی بزرگوار در اخلاق ، عفاف و حجاب و ولایت پذیری رهرو راه ایشان باشند.  

,

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مهم و سرنوشت ساز در جمعه هفته آینده اشاره کرد و افزود: امیدوار هستم همه مردم ولایت مدار و شهید پرور سمنان جمعه هفته آینده در انتخابات شرکت کنند و با حضور حداکثری خود عزت و استقلال کشور را حفظ کنند.

,

شاهچراغی با بیان این که انتخابات آینده دو رکن اساسی دارد،اذعان کرد: اولین نکته حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای است که دشمنان داخلی و خارجی بسیار تلاش و به مردم القاء می کنند که روز جمعه از خانه هایتان بیرون نیایید اما باید بدانیم هرکسی که کشورش را دوست دارد و سربلندی آن را آرزو دارد  باید در این انتخابات شرکت کند.

,

امام جمعه سمنان در ادامه افزود: نکته دوم انتخاب اصلح است ؛ اصلح کسی است که دلداده به اسلام است و کلمه "ما می توانیم" را باور دارد و اگرنمی توانیم فرد اصلح را بشناسیم باید از افراد متدین سوال کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه روز گذشته سالروز شهادت آیت الله سعیدی در زندان ساواک بوده است، خاطر نشان کرد: ساواک با شهادت این شهید بزرگوار قصد داشت جامعه روحانیون را بترساند اما ایشان  گفته بود اول اینکه شهادت افتخار من است و دیگر اینکه اگر مرا بکشید و خون مرا بریزید در هرقطره خون من نام خمینی نوشته شده است و ما باید از این شهید ولایت مدار درس ولایت پذیری  بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه