اخبار داغ

سعی نمی‌کنم شبیه یک بازیکن باشم

قایدی: عراق را با ۳ گل شکست می‌دهیم و با ۴ برد صعود می کنیم/ با بیرو و سردار با هم هستیم

قایدی: عراق را با ۳ گل شکست می‌دهیم و با ۴ برد صعود می کنیم/ با بیرو و سردار با هم هستیم
مهاجم ملی‌پوش استقلال گفت: تیم ملی دو بازی آینده خود در انتخابی جام جهانی را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و عراق را هم با سه گل شکست می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قایدی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوی این تیم در بحرین و حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار داشت: خدا را شکر با پیروزی مقابل هنگ کمگ و بحرین توانستیم دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم امروز هم با یک پیروزی خوب مردم را خوشحال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره ارتباط خوب خود با بازیکنان تیم ملی به خصوص با بازیکنان تیم ملی و بازی‌های اینترنتی در جمع ملی‌پوشان اظهار کرد: رفاقت‌ها در تیم ملی خیلی بهم نزدیک است. همه خوب هستیم. جدا از مسائل باشگاهی و استقلال و پرسپولیس، اینجا بحث تیم ملی مطرح است. من از قبل بازیکنان را می‌شناسم و رفاقتی داشتیم. خیلی دوست داشتم برای تیم ملی گلزنی بزنم. روی سکوها هم که نشسته بودم، می‌گفتم کاش بتوانم گلزنی بکنم.

,

مهاجم استقلال در واکنش به اینکه به او لقب نیمار ایرانی را داده‌اند، اظهار کرد: این نظر لطف هواداران است. نیمار یکی از بازیکنان مورد علاقه خودم است. سعی می‌کنم تاثیرات خوب را از یک بازیکن بگیرم. سعی نمی‌کنم شبیه یک بازیکن باشم و حرکات او را تکرار کنم. خیلی خوشحالم که این لقب را به من داده‌اند. هر چه مردم درباره من بگویند، دوست دارم. هر چه داریم و نداریم از مردم است.

,

قایدی درباره جو حاکم بر اردوی تیم ملی برای دو دیدار آینده تیم ملی یادآور شد: با این روحیه‌ای که بازیکنان دارند، قول می‌دهم که دو بازی پیش‌رو را می‌بریم و با ۴ برد به مرحله بعد می‌رویم.

,

وی درباره پیش بینی نتیجه بازی ایران و عراق گفت: ان‌شاء الله که عراق را سه بر صفر می‌بریم.

,

مهاجم استقلالی تیم ملی در واکنش به اینکه با کدام بازیکنان تیم ملی رابطه نزدیکی دارد، گفت: بیشتر با علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و سیامک نعمتی در ارتباط هستم و از ابتدای این اردو با هم هستیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه