اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد؛

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دشمنان را مایوس می‌کند/ نامزدهای انتخاباتی وعده‌های بی‌عمل ندهند

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دشمنان را مایوس می‌کند/ نامزدهای انتخاباتی وعده‌های بی‌عمل ندهند
محمدباقر محمدی لائینی گفت: تبلیغات باید سالم باشد و قوت‌های نظام بازگو شود و به رغم خواست دشمنان باید حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوی الهی اظهار داشت: باید محصول مزرعه زندگی و دنیا، تقوا باشد وگرنه سودی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بهترین زاد و توشه سفر آخرت تقوا است که سبب خشنودی خداوند می‌شود، با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز خجسته ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) افزود: ایران اسلامی افتخار میزبانی از این سروران را دارد و امیدواریم در پرتو انوارشان از کرامت این اهل بیت برخوردار باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید حیات کریمانه را تمرین کنیم تا به کرامت برسیم، یادآور شد: هرچه تقوا و پارسایی در دنیا بیشتر باشد از کرامت بیشتری نزد خداوند برخوردار هستیم.

آیت الله محمدی لائینی به سالروز بیابان زایی اشاره کرد و گفت: طبیعت باید شاداب باشد تا زندگی انسان‌ها نیز باطراوت باشد و اگر منابع طبیعی و فضای سبز، جنگل‌ها و درختان را به ویلاسازی ها تبدیل کنیم، پیامدهای ناگوار به صورت حوادث طبیعی نمایان می‌شود.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه باید کاری کنیم که بیابان ایجاد نشود، گفت: در حال حاضر برخی از دریاچه‌های و تالاب‌ها تبدیل به بیابان و خاستگاه ریزگردها شده است و مازندران سرزمین سبز نیز با آسیب مواجه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه حافظان منابع طبیعی و جنگل باشیم، گفت: متأسفانه شاهد تجاوز به جنگل‌ها، منابع طبیعی، دریا و دشت هستیم و همه باید نسبت به این مسئله حساس باشیم و دستگاه‌های مربوطه در حفظ این ثروت ملی و خدادادی باید کوشا باشند.

محمدی لائینی با اشاره به مسئله انتخابات و تبلیغات انتخاباتی، واردکردن عنصر اراده ملی در حاکمیت کشور را از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی به انحطاط تاریخی طولانی پایان داد و کشوری که عقب مانده بود در مسیر پیشرفت سریع قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه عنصر اراده ملی در کانون مدیریت کشور وارد شده است، جوانان را میدان دار اصلی مدیریت و حوادث دانست و گفت: روحیه و باور ما می‌توانیم را منتقل کرد و به برکت تحریم دشمنان، اتکای به توانای داخلی را به همه آموخت.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، وارد کردن عنصر اراده ملی در عرصه حکومت و حاکمیت است، افزود: قدر این نعمت را باید دانست زیرا دشمنان از روی حسادت و عناد نمی‌خواهند این نقطه برجسته را بیان کنند و مردم را وادار به عدم شرکت در انتخابات می‌کنند.

وی با اشاره به بداخلاقی برخی کاندیداها، گفت: تبلیغات باید سالم باشد و قوت‌های نظام بازگو شود و به رغم خواست دشمنان باید حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

محمدی لائینی با عنوان اینکه ملت شیعه تجربه آری گفتن به رهبری و شیرینی‌های آن را دارد، گفت: نظام و انقلاب اسلامی، عزت و استقلال نتیجه آری گفتن ملت به رهبری است و حضور باشکوه در انتخابات آری گفتن به رهبری است.


نامزدهای انتخاباتی وعده‌های بی‌عمل ندهند

امام جمعه زیراب نیز ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: نامزدهای انتخاباتی نیز به وعده‌هایشان عمل کنند و خدمت‌گزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نامزدهای انتخاباتی وعده‌های بی‌عمل ندهند, نامزدهای انتخاباتی وعده‌های بی‌عمل ندهند,
,
,

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیراب به آیات قرآن درمورد دین‌داری و استقامت در راه دین اشاره و اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید: کسانی که گفتند پروردگار ما الله است و در این راه استقامت کردند.مصداق اعظم این افراد کسانی هستند که ولایت علی(ع) و فرزندان ایشان را مدنظر دارند و همواره ثابت قدم در راه دین هستند.
 
وی با اشاره به آیات قرآن، ترس و اندوه را از آسیب‌ها و آفت‌ها برشمرد و گفت: طبق آیات قرآن، ترس و غم و اندوه از آسیب‌هایی است که هر انسان و ملتی را به زانو در می‌آورد. اسلام دین غم و اندوه نیست.هر جامعه‌ای دچار این دو آفت شود، مطمئنا زمین خواهد خورد.
 
امام‌جمعه زیراب با مقایسه انقلاب‌های دنیا و ایران، تصریح کرد: رهبران انقلاب‌های دنیا با مرور زمان از موضع خود عقب‌نشینی کردند و در دامن استکبار قرار گرفتند اما امام راحل هرچه پا به سن می‌گذاشتند، بیانیه‌هایشان تندتر می‌شد.موضع امام تا زمان حیات‌شان ادامه داشت و اکنون مقام معظم رهبری با صلابت، راه را ادامه داده‌اند.
 
این مسئول با برشمردن ویژگی‌های یک رئیس جمهور، تصریح کرد: دفاع از اهداف و اعتقادات با تعصب عاقلانه باید باشد.رئیس جمهوری می‌تواند کشور را نجات دهد که اهداف امام را محکم ادامه دهد. هرگاه استقامت کردیم، پیروز شدیم و هرگاه گوشمان بدهکار به بیرون مرزها شد، شکست خوردیم.
 
رضایی ضمن عرض تسلیت در طی درگذشت حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی پیرنعیمی، خاطرنشان کرد:حجت‌الاسلام موسوی،شخصیتی که خادم امام حسین علیه‌السلام و همواره در تمامی امور پیگیر بودند.یک آب حیات در دنیا وجود دارد و آن امام حسین(ع) است. خوش به سعادت کسی که در مسیر نوکری امام‌حسین، عمرش را صرف کرد.
 
وی به دهه کرامت اشاره و اظهار کرد: کرامت یعنی بزرگواری. کرامت اصل و ریشه آفرینش بشر است.قرآن کریم، کرامت را غایت تقوا می‌داند. فرهنگ رضوی را باید گسترش داد وجوانان و نوجوانان را با فرهنگ رضوی آشنا کنیم.
 
امام‌جمعه زیراب به ورود ناوگروه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به اقیانوس اطلس اشاره و تصریح کرد: ناوشکن سهند و ناوبند مکران، برای نخستین بار برای نشان دادن توانمندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، در اقیانوس اطلس حضور دارند. ایران هرجا حضور داشت پیام صلح و آرامش بود اما آمریکا هرجا حضور دارد، دستاوردی جزء جنگ و خون‌ریزی نداشت.
 
این مسئول با اشاره به تلاش دشمنان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات پیش رو، گفت: تمام رسانه‌های استکبار، پیاده نظام آنان، عناصر خارجی و داخلی‌شان، بزرگترین قدرت‌های علمی، نظامی و امنیتی دنیا در تلاش هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند. جدا از عملکرد دولت، باید بدانیم در هر جایی گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند، پیشرفت کردیم ازجمله هوافضا، هسته‌ای، نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی.
 
رضایی افزود: هر جا نیز حرف‌های حضرت آقا را پشت گوش انداختند، شکست خوردیم. یک نمونه صنایع خودرویی.
 
وی تصریح کرد: بنابر اذعان همه سیاست‌مداران دنیا، مقام معظم رهبری بزرگترین سیاست‌مدار دنیاست. کسی که مدرک حوزوی دارد.امام راحل نیز پرورش یافته حوزه علمیه بودند که دنیا را متحیر ساختند.
 
امام‌جمعه زیراب، ریشه قدرت و عزت ایران را حوزه علمیه دانست و تصریح کرد: ایران به عنوان ابرقدرت مطرح است و همه قدرت‌های علمی، اقتصادی، نظامی و امنیتی دنیا به دنبال مهار کردن ایران هستند. ریشه این قدرت و عزت، حوزه‌های علمیه هستند. جمهوری اسلامی با حوزه، علما و مراجع تقلید توانست دنیا را متحول و تمام قدرت‌ها را به زانو درآورد.
 
رضایی در پایان ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، تصریح کرد: بیاییم بار دیگر در مقابل دشمنان بایستیم و در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم، نامزدهای انتخاباتی نیز به وعده‌هایشان عمل کنند و خدمت‌گزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.


انتخابات 28 خرداد سرنوشت‌ساز است

امام جمعه آمل نیز انتخابات 28 خرداد را انتخابات سرنوشت ساز خواند و گفت: در شرایط سخت امروز همه نامزدهای انتخابات از معیشت مردم و اشتغال صحبت می‌کنند که امیدواریم به وعده‌ها عمل شود.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ماهستند، اظهار کرد: مردم به ما اعتماد می کنند، باید با تمام وجود در خدمت مردم باشیم مرمی که خون دادند، ابرو گذاشتند و با تمام وجود پایه انقلاب ایستادند، شهدای انقلاب ، امنیت و مرزبان ها برای نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولین جلوتر هستند، عنوان کرد: برای مردم سفره ای نمانده است، ولی پای نظام ایستاده اند و در بدترین شرایط هم پای  انقلاب هستند، باید به این مرم خدمت کنیم.

امام جمعه امل انتخابات 28 خرداد را انتخابات سرنوشت ساز خواند و اظهار کرد: در شرایط سخت امروز همه نامزدهای انتخابات از معیشت مردم و اشتغال صحبت می کنند، بعد از جنگ از سردار سازندگی شروع شد، بعد از اصلاحات، از فقر عدالت و دولت امروز از تدبیرو امید و نگاه برون مرزی داشت.

این مسئول ادامه داد: امروز رئیس جمهور باید انقلابی، مردمی، بدون جناح باشد، با همه هیاهویی که در نگاه مردم است، انتظارهای  زیادی وجود دارد که باید به ان توجه شود، مردم از رئیس جمهور 1400 انتظارات فراوان دارند، مشکلات معیشت مردم برطرف شود، سفره های جمع شده برگردد و اشتغال زایی صورت گیرد.

مرتضوی به انتخاب به فرد اصلح تاکید کرد و افزود: ما در بدترین شرایط به سر می بریم، اگر انتخاب اصلح صورت می گیرد، ستادهای متعددی که برای برخی شکل گرفته، به کسی باج نمی دهد و تابع فرامین الهی و رهبری نظام باشد، وامدار هیچ گروه و جناحی نباشد.

رئیس جمهور باید انقلابی و مردمی باشد

وی تصریح کرد:باید دست در دست هم ایرانی قوی بسازیم، کشوری که در علم به پیشرفت های زیادی رسیده است، پهبادهای  پیشرفته ساخته و .. چه کسانی سود می برند که نمی توان یک پراید را ارزان تر فروخت، کشورما 9 درصد منابع دنیا را داریم، نباید مردم ما از فقر گریه کنند، این دولتمردان باید برای مردم بمیرند و گریه کنند.

مرتضوی با تاکید اینکه باید در انتخابات 28 خرداد به نگاه معیشت و اشتغال نگاه کنیم، خاطرنشان کرد: باید به امید مردم، تحصیل، اشتغال توجه کنیم،  به وظیفه خود عمل کنیم، به رفع مشکلات مردم بپردازیم، مردم  از وعده خسته شده اند، امروز مردم با سیلی صورت خود را سرخ می کنند، تمام امیدشان به 28 خرداد است و این وظیفه را سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه انتخاب درست و اصلح بخشی از مشکلات کشور را حل می کند، اظهار کرد: در انتخابات خبرگان به کسی رای دهید ، تا بازوی توانگر رهبری و مطالبه گرباشد، رهبری تنهاست، خبرگان به عنوان حق مردم تنها قشری که رهبری را صد درصد می تواند حمایت کنند، خبرگان به عنوان نمایندگان رهبری هستند.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتخابات 28 خرداد سرنوشت‌ساز است, انتخابات 28 خرداد سرنوشت‌ساز است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, رئیس جمهور باید انقلابی و مردمی باشد, رئیس جمهور باید انقلابی و مردمی باشد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه