اخبار داغ

کارشناسان فوتبال درباره شرایط تیم ملی چه گفتند؟

کلانی: بازیکنان باید با همه وجود بجنگند/ ذوالفقارنسب: روند تیم ملی متوازن و خوب است

کلانی: بازیکنان باید با همه وجود بجنگند/ ذوالفقارنسب: روند تیم ملی متوازن و خوب است
کارشناسان فوتبال درباره شرایط تیم ملی و شانس صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی در سومین بازی خود در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم کامبوج می‌رود. در آستانه این بازی پیشکسوتان فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی و شانس صعود ایران از این گروه صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*کلانی: بازیکنان باید با همه وجود بجنگند

, *کلانی: بازیکنان باید با همه وجود بجنگند,

حسین کلانی پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دیدار با کامبوج و بازی بعد مقابل عراق گفت: پیش از هرچیز باید تاکید کنم که بازیکنان تیم ملی ایران در آسیا حرف اول را می زنند و تواناترین بازیکنان آسیا هستند. دفعات زیادی دیدیم که با همه مشکلاتی که AFC و کشورهای خلیج همیشه فارس برای فوتبال ما ایجاد می کنند، اما بازیکنان با تعصبی که به وطن دارند و همبستگی که بین آنها وجود دارد، نتایج بسیار خوبی کسب کردند.

, AFC,

وی ادامه داد: با وجود اینکه کرونا در دو سال اخیر همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و باعث دور ماندن بازیکنان از اردوها شده، به خصوص تاثیر منفی در هماهنگی بین لژیونرها و بازیکنان داخلی، اما با فداکاری که آنها دارند تا کنون دو پیروزی را از دو بازی بدست آوردیم.

,

کلانی درباره بازی امشب ملی‌پوشان تصریح کرد: صادقانه باید بگویم کامبوج تیمی نیست که توانایی عرض اندام مقابل بازیکنان ما را داشته باشد. اما بازیکنان باید همه چیز را جدی بگیرند و با قاطعیت در زمین حاضر شوند و شرافتمندانه بجنگند تا با کسب یک پیروزی دیگر به هدف اصلی خودشان نزدیک‌تر شوند.

,

وی افزود: بازیکنان حال حاضر تیم ملی از بازیکنان جهان چیزی کم ندارند، اما برخی مشکلات بعضا زیرساختی باعث شده از پیشرفت طبیعی آنها جلوگیری شود. اما دیدیم که لژیونرها با داشتن امکانات، کارهای درخشانی انجام دادند و سطح بالای بازیکن ایرانی را به رخ کشیدند.

,

کلانی در پایان با اشاره به بازی تیم ملی ایران مقابل عراق در آخرین دیدار از دور برگشت مسابقات گفت: بازی با عراق همیشه با چالش‌های زیادی بین دو تیم همراه بوده. در واقع عراق همیشه خطرناک ظاهر شده است. به اعتقاد من بازیکنان در آن بازی هم باید با همه وجود بجنگند. در این صورت مطمئنم که با توانایی که بازیکنان دارند، نتیجه مثبت دیگری رقم خواهد خورد.

,

*ذوالفقارنسب: روند تیم ملی متوازن و خوب است

, *ذوالفقارنسب: روند تیم ملی متوازن و خوب است,

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در ابتدا گفت: در فوتبال فکر نمی‌کنم هیچ مربی حریف خودش را دست کم بگیرد و از قبل خود را برنده بداند. بدون شک باید به حریف احترام گذاشت. هرچند که فوتبال روند طبیعی خودش را دارد و روند تیم ملی بسیار متوازن و خوب بوده است.

,

"دو بازی داشتیم و در هر دو بازی موفق عمل کردیم" کارشناس فوتبال کشورمان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: شیوه بازی دوم تیم ملی (مقابل بحرین) نسبت به بازی اول (مقابل هنگ کنگ) بسیار متفاوت‌تر بود، چرا که حساسیت بیشتری داشت. ضمن اینکه بحرین در بازی رفت، ما را برده بود و باید نتیجه را در این بازی جبران می‌کردیم.

,

وی در خصوص بازی امشب شاگردان اسکوچیچ گفت: کامبوج تیم درجه دو یا حتی درجه سه آسیا است و هیچگاه جایگاه مناسبی در قاره آسیا نداشته است. به نظرم مربی خوب ما، باید هوشمندانه مراقب بازیکنان خودش باشد. از این نظر که روش بازی تیم ملی را حریف اصلی ما یعنی عراق متوجه نشود. بازیکنان خوب زیادی در لیست تیم ملی داریم و احتمالا در چند پست از خطوط تیمی، چند بازیکن دیگر را امشب در زمین ببینیم.

,

ذوالفقارنسب در ادامه افزود: از نظرم تیم ما امشب موفق به کسب سه امتیاز می‌شود و مهمترین مسئله این است که بازی را بدون مصدومیت به اتمام برسانیم و بازیکنان باید هوشیاری کامل را داشته باشند. البته آنها حرفه ای و متوجه این موضوع هستند.

,

وی در پایان گفت: بار دیگر تاکید می کنم که باید به تیم حریف احترام بگذاریم، اما باید بازی خوب و مطمئنی انجام بدهیم. ضمن اینکه بازیکنانی که استراحت کردند شاید فرصت حضور در زمین را در این بازی داشته باشند. در عین حال که نباید این بازی را دست کم بگیریم، پس از رسیدن به گل می‌توانیم از ظرفیت بازیکنان حاضر در نیمکت بهره ببریم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه