اخبار داغ

لیگ برتر تنیس روی میز| رعد پدافند و فراسنج فینالیست شدند

لیگ برتر تنیس روی میز| رعد پدافند و فراسنج فینالیست شدند
با برگزاری بازی های برگشت نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز رعد پدافند و فراسنج فینالیست شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در نخستین دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز، امروز (جمعه) از ساعت ۱۰ دو تیم رعد پدافند هوایی کاشان و شهرداری کرج در سالن امیر احتشام زاده به مصاف‌ هم رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در سه بازی نخست شاگردان امیر بخشی در شهرداری کرج خوش درخشیدند و ۳ پیروزی کسب کردند اما تجربه بالای بازیکنان رعد در ادامه، اجازه نداد که شهرداری کرج نتیجه بازی رفت را جبران کند و شاگردان حسن رحیمی با ۳ برد پیاپی نتیجه را به تساوی کشاندند تا این بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یابد.

,

 با توجه به پیروزی ۵ بر ۱ رعد در بازی رفت، تیم رعد پدافند هوایی کاشان راهی فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز شد.

,

این برای اولین بار است که تیم تنیس روی میز رعد پدافند به فینال لیگ برتر راه پیدا می کند.

,

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز عصر امروز دو تیم فراسنج و دانشگاه آزاد به مصاف هم رفتند.

,

تیم فراسنج که از بازیکنان ملی پوش کشورمان و برادران عالمیان بهره می برد، در پایان توانست تیم با تجربه دانشگاه آزاد که ملی پوشان سابق تیم ملی را در ترکیب خود داشت، شکست دهد.

,

این بازی در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به سود فراسنج خاتمه یافت و با توجه به تساوی ۳-۳ دو تیم در بازی رفت، فراسنج حریف تیم رعد پدافند هوایی کاشان در فینال شد.

,

فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز، روزهای شنبه (۲۲ خرداد) و یکشنبه (۲۳ خرداد) ساعت ۱۶ بین تیم های رعد پدافند و فراسنج به صورت رفت و برگشت در آکادمی امیر احتشام زاده برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه