اخبار داغ

روایت فیفا و AFC از برد پرگل ایران برابر کامبوج/ امیدهای ایران برای صعود زنده ماند

روایت فیفا و AFC از برد پرگل ایران برابر کامبوج/ امیدهای ایران برای صعود زنده ماند
فیفا و AFC نسبت برد پرگل ایران برابر کامبوج واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف کامبوج رفت و با نتیجه پرگل 10 بر صفر به پیروزی رسید. بعد از این بازی سایت فیفا و AFC نسبت به برد ایران واکنش نشان داده و به تحلیل بازی ایران پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, AFC,

فیفا: امیدواری ایران برای صعود با درهم کوبیدن کامبوج

, فیفا: امیدواری ایران برای صعود با درهم کوبیدن کامبوج,

صفحه توئیتر فیفا برای جام جهانی به این برد پرگل تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی ایران کامبوج را درهم کوبید تا امیدهایش برای صعود زنده بماند. تیم ملی ایران در هفته پایانی مسابقات مقابل عراق قرار می‌گیرد.

,

AFC: 6 تغییر، تغییری در عملکرد ایران ایجاد نکرد

, AFC: 6 تغییر، تغییری در عملکرد ایران ایجاد نکرد, AFC,

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC درخصوص پیروزی 10 بر صفر تیم ملی ایران مقابل کامبوج نوشت: ایران با این پیروزی، موقتاً به صدر جدول گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر رسید و در آستانه دیدار پایانی گروه مقابل عراق، با 15 امتیاز به این بازی می‌رود. کامبوج هم مسابقات را با یک امتیاز از 8 دیدار به پایان رساند.

, AFC, C , .,

دراگان اسکوچیچ نسبت به ترکیب تیمی که بحرین را 3 بر صفر شکست داد، 6 تغییر در تیمش ایجاد کرد که این موضوع هم خللی در عملکرد مستحکم ایران در این مسابقه نداشت. اکنون امیدهای تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی دور انتخابی، کاملا در دستان خودش قرار دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه