اخبار داغ

همه می‌گویند مثل خداداد عزیزی بازی می‌کنم

قایدی: پیش‌بینی‌ام از بازی بحرین دقیق بود، فقط خودم گل نزدم!/ کاوه از پاس من غافلگیر شد

قایدی: پیش‌بینی‌ام از بازی بحرین دقیق بود، فقط خودم گل نزدم!/ کاوه از پاس من غافلگیر شد
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به تیم عراق احترام می‌گذارم ولی حتما باید امتیاز کامل آن مسابقه را بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قایدی بعد از به ثمر رساندن دومین گل ملی خود مقابل کامبوج اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم. خوشحالم که با یک برد و روحیه خوب برای بازی با عراق آماده شدیم. زدن گل ملی شور و هیجان خاصی دارد و خدا را شکر می‌کنم که توانستم دومین گل ملی و اولین گل رسمی ام‌ را بزنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در خصوص اینکه همه بازیکنان از گلزنی وی خوشحال شدند گفت: همه دوست داشتند من گل بزنم، خوشحالم که توانستم بچه‌ها را خوشحال کنم. بودن در کنار بچه‌ها افتخار است و دوست دارم تیم ملی برنده باشد. این از همه چیز مهمتر است.
,
 
,
مهاجم تیم ملی در خصوص دیدار با عراق عنوان کرد: من به تیم عراق احترام می‌گذارم ولی حتما باید امتیاز کامل آن مسابقه را بگیریم تا به دور بعد صعود کنیم.
,
 
,
قائدی با اشاره به اینکه پاس گل دادن را بیشتر از گلزنی دوست دارد، گفت: در آن صحنه که با گلر حریف تک به تک شدم، اگر خودم تنها بودم، شوت می‌زدم ولی وقتی دیدم رضایی در فضای بهتر از من بود و به او پاس دادم. رضایی می‌گفت از پاس من غافلگیر شده است.
,
 
,
وی در خصوص اینکه سبک بازی‌اش به کدام بازیکن نزدیک است، عنوان کرد: خیلی‌ها می‌گویند شبیه به خداداد عزیزی بازی می‌کنم. خودم هم همین نظر را دارم. نسل پیشین فوتبال کشورمان مثل آقایان عزیزی و دایی نسل طلایی بودند و امیدوارم ما هم جا پای آنها بگذاریم.
,
 
,
مهاجم تیم ملی در خصوص رقابت در تیم ملی گفت: رقابت در تیم ملی سخت است، ما همه تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهیم. از مردم می‌خواهم ما را دعا کنند تا این بازی را هم ببریم.
,
 
,
قایدی با اشاره به اینکه بازی با بحرین را به سود تیم ملی با 3 گل پیش بینی کرده بود عنوان کرد: من گفتم طارمی، آزمون و خودم گل‌ می‌زنیم ولی خودم موفق نشدم و دو گل را آزمون زد و یک گل را هم طارمی.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه