اخبار داغ

خداحافظی رسمی قهرمان المپیک با توکیو ۲۰۲۰؛

اسامی دو وزنه‌بردار المپیکی ایران اعلام شد/ هاشمی و داودی مسافر توکیو شدند

اسامی دو وزنه‌بردار المپیکی ایران اعلام شد/ هاشمی و داودی مسافر توکیو شدند
پس از خداحافظی رسمی قهرمان المپیک با توکیو ۲۰۲۰، اسامی دو وزنه بردار المپیکی ایران اعلام شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان فدراسیون وزنه برداری دو نماینده ایران در المپیک را معرفی کرد. براین اساس علی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلو و علی داوودی در ۱۰۹+ کیلو به عنوان نمایندگان ایران در المپیک توکیو انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در حالیکه برخی ‌ها از تلاش‌ فدراسیون برای انتخاب سهراب مرادی خبر می‌دادند اما فدراسیون وزنه برداری تصمیم گرفت تا هاشمی و داوودی را انتخاب کند. با توجه به امتیاز این وزنه بردار در رنکینگ جهانی سهمیه این دو برای المپیک توکیو مسجل بود و از همین رو فدراسیون وزنه برداری تصمیم گرفت ریسک نکرده و این وزنه بردار را برای توکیو نهایی کند.
,
 
,
بدین ترتیب سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو که در دو سال اخیر با مصدومیت سخت و دشوار کتف دست به گریبان بود، به طور رسمی در المپیک توکیو غایب خواهد بود.
,
 
,
نام علی هاشمی و علی داوودی به فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری رقابتهای المپیک اعلام شده و IWF رسما نام وزنه برداران حاصر در المپیک را اعلام کرد.
,
 
,
در همین فدراسیون جهانی لیست وزنه‌برداران حاضر در المپیک توکیو را صبح امروز (شنبه 22 خرداد ماه) بر اساس رنکینگ و سهمیه قاره‌ای اعلام کرد. بر همین اساس علی هاشمی در دسته 109 کیلوگرم و علی داوودی دسته 109+ کیلوگرم با کسب بیشترین امتیاز در بین وزنه‌برداران ایرانی، نمایندگان کشورمان خواهند بود.

علی هاشمی بعد از سیمون ماتیروسیان از ارمنستان، اکبر ژوائف از ازبکستان، تیمور نانیئف از روسیه در رتبه چهارم دسته 109 کیلوگرم قرار گرفت تا بدین ترتیب با کسب سهمیه رنکینگ جهانی ( در جمع 8 وزنه‌بردار برتر) خود را به توکیو برساند.

علی داوودی در دسته 109+ کیلوگرم نیز در رده دوم جدول این وزن جای گرفت تا به صورت مستقیم و کسب سهمیه رنکینگ جهانی در المپیک توکیو حضور داشته باشد.
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه