اخبار داغ

نماینده ادوار مجلس:

سرنوشت آیندگان با حضور امروز در پای صندوق های رای رقم می خورد

سرنوشت آیندگان با حضور امروز در پای صندوق های رای رقم می خورد
لاله افتخاری گفت: ما امروز در برابر آیندگان و فرزندان خود و همچنین در مقابل گذشتگان و شهدا مکلف هستیم که با انتخاب اصلح آینده آنها را حفظ و خون شهدا را پایمال نکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن بیان اینکه رای دادن هم یک حق و هم تکلیف الهی است، گفت: حضور درانتخابات یک حق است و هیچ انسان عاقلی آن را به دیگری واگذار نمی کند  و خداوند این حق را 14 قرن قبل به زنان مسلمان داد تا حق شرکت در سرنوشت خویش را داشته باشند، در حالی که در اروپا زنان تا یک قرن پیش حق رای دادن و مشارکت در انتخابات را نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود: ما امروز در برابر آیندگان و فرزندان خود و همچنین در مقابل گذشتگان و شهیدان مکلف هستیم که با انتخاب اصلح آینده آنها را حفظ و با انتخاب اصلح خون شهدا را پایمال نکنیم.

,

افتخاری تاکید کرد: اگر ما می خواهیم جزء منتظران واقعی حضرت مهدی باشیم باید در عمل هم اثبات کنیم و به گونه ای رفتارنکنیم که مانعی برای ظهور ولی عصر (عج ) باشیم.

,

وی همچینین تصریح کرد: همه ائمه برای اقامه حکومت اسلامی به پا خواسته بودند و اگر به دنبال عبادت و اسلام انفرادی خود بودند نه تنها خلفا آنها را به شهادت نمی رساندند بلکه از آنها استقبال هم می کردند تا عده ای مردم را سرگرم کنند.

,

افتخاری با بیان اینکه عده ای فکر می کنند با رای خود منتی برسر نظام جمهوری اسلامی دارند و یا بی تفاوت هستند باید بدانند مطابق با آیه "إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ" مردم سرنوشت خود را خودشان رقم می‌زنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای مانند یک عبادت است و باید با وضو حاضر شویم و به فردی رای دهیم که شاخص های فرد اصلح را مطابق با فرامین رهبری داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه