اخبار داغ

استاندارد سرویس زدن ما از تیم‌های دنیا پایین‌تر است؛

سیدعباسی: آلکنو برای کسب نتیجه تیم را به لیگ ملت‌های والیبال نبرده/ عبادی‌پور را برای المپیک می‌خواهیم

سیدعباسی: آلکنو برای کسب نتیجه تیم را به لیگ ملت‌های والیبال نبرده/ عبادی‌پور را برای المپیک می‌خواهیم
کارشناس و مربی والیبال گفت: از روزی که ولادیمیر آلکنو آمد هر روز تمرین سرویس داشتیم و یکی از علت های هدر رفتن آن در بازی های آخر پایین بودن استاندارهای جهانی پرتاب سرویس ما می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانگیر سیدعباسی بازیکن اسبق و کارشناس والیبال با اشاره به عملکرد تیم والیبال ایران اظهار داشت: ما اگر بخواهیم ارزیابی درستی داشته باشیم، باید بدانیم که هدف گذاری تیم چه بوده. واقعا الکنو بخاطر کسب نتیجه تیم را نبرده بلکه به عنوان یک فاز آماده سازی برای حضور در المپیک این رقابت ها را می بیند و هدف اصلی ما این است که درالمپیک جزو ۴ تیم برتر باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: از طرفی خیلی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند برای مثال میلاد عبادی پور فقط یک هفته با اردو تمرین کرد‌، محمد موسوی هم ۷ الی ۱۰ روز  تمرین داشت. کریمی و اسفندیار هم از آمادگی بدنی به دور بودند و هدف گذاری این بود ک بازیکنان این مسابقات آمادگی بیشتری کسب کنند که به نظر می رسد الکنو با این هدف استراتژی دقیقی را در پیش گرفت و شاهد این موضوع هستید که همه بازیکنان را به کار گرفته و حتی بازیکنان ذخیره ما هم آب دیده تر شدند و تجربه حضور در مسابقات بین المللی و رسمی را پیدا کردند و از طرفی بازیکنان اصلی هم به سطح بالایی از تجربه رسیدند.
,
 
,
کارشناس والیبال در پاسخ به نحوه دو بازی آخر و آمار هدر رفتن سرویس های این بازی ها بیان کرد: از روزی که الکنو آمد، هر روز تمرین سرویس داشتیم که این کار  با شمارش و هدف گذاری خاصی همراه بود و خود او هم اعلام کرد که استاندارد ما به لحاظ پرتاب سرویس از تیم های برتر دنیا پایین تر است. حتی در تمرین های سرویس دستگاه سرعت سنج هم آورده و هر روز آن ها را روی منحنی قرار می داد و نمودار نشان دهنده این بود که ما در چه شرایطی هستیم و به کجا باید برسیم و یکی از مواردی بود که الکنو از روز اول به آن تاکید داشت.
,
 
,
سیدعباسی درباره تغییرات در تیم طی گفت‌وگو با رادیو ورزش گفت: در خصوص دو بازی آخر هم خیلی واضح است که می توانست تعویض هایی انجام شود و خیلی از رسانه ها می پرسند که چرا عبادی پور تعویض نشد. اگر هدف گذاری ما این بود که بازی را ببریم باید بازیکنی که نمی توانست عملکرد خوبی داشته باشد را خارج می کردیم ولی عبادی پور بازیکنی نیست که بتوانیم در المپیک جایگزینش نماییم. بایستی اجازه دهیم در این مسابقات در بازی ها حضور داشته و تحت فشار قرار گیرد تا میزان آمادگی او افزایش پیدا کند حتی اگر برنده بازی نباشیم، چرا که باید این مسابقات را هزینه نماییم تا هم در المپیک نتیجه بگیریم و هم میلاد عبادی پور را آماده تر داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه