اخبار داغ

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس دربارۀ دیدار سوپرجام چه گفتند؟

شیری: سوپرجام برای باشگاه پرسپولیس اهمیت دارد/ پهلوان: امیدوارم باز هم قهرمان شویم

شیری: سوپرجام برای باشگاه پرسپولیس اهمیت دارد/ پهلوان: امیدوارم باز هم قهرمان شویم
احسان پهلوان و مهدی شیری دربارۀ دیدار سوپرجام فوتبال ایران به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی شیری در خصوص شرایط تیم در تعطیلی مسابقات لیگ و انجام بازی دوستانه برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر شرایط تیم با انجام تمرینات پرفشار، روز به روز بهتر می‌شود و توانستیم با انجام یک بازی دوستانه، خودمان را محک بزنیم و به شرایط بازی برگردیم. برای تیم ملی و بازیکنان ملی‌پوش آرزوی موفقیت می‌کنم و برای مصدومان هم آرزوی سلامتی دارم و ان‌شاءالله هر چه سریعتر به تمرینات گروهی اضافه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس در سوپر جام برابر تیم تراکتورسازی تصریح کرد: سوپر جام برای ما جام مهمی است و امیدوارم این جام را هم با یک بازی دیدنی و جذاب کسب و دل هواداران را شاد کنیم.

,

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رقابت نزدیک سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد: شرایط امسال حساس‌تر از سال‌های قبل است و از جهت دیگر حفظ قهرمانی مشکل‌تر است اما در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما بازی در سوپر جام برابر تراکتورسازی است و پس از آن، باید روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنیم. امیدوارم این روند، طی بازی‌های امسال حفظ شود تا بتوانیم به اهداف خودمان که همانا کسب عناوین قهرمانی و شاد کردن دل هواداران است، برسیم.

,

پهلوان: امیدوارم قهرمان سوپرجام شویم

, پهلوان: امیدوارم قهرمان سوپرجام شویم,

احسان پهلوان، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نیز اظهار داشت: خدا را شکر که یک استراحت 6 روزه داشتیم. این استراحت از نظر بدنی و ذهنی لازم بود و بعد از آن، تمرینات خوبی را انجام دادیم و یک بازی دوستانه با کیفیت هم داشتیم. شرایط خوبی مهیا است و خودمان را برای سوپر جام آماده می‌کنیم.  برای تیم ملی و ملی‌پوشان آرزوی موفقیت دارم. بازگشت خیلی خوبی داشتند ولی یک بازی سخت برابر عراق داریم. امیدوارم با پیروزی در این دیدار، شرایط برای صعود مهیا شود.

,

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آمادگی همبازیانش برای شروع دوباره رقابت‌های باشگاهی خاطرنشان کرد: این بازی دوستانه که داشتیم، خیلی هم مهم بود و بازی خوبی انجام دادیم. بچه‌ها از نظر شرایط بدنی و روحی خیلی خوب هستند. یک بازی هم در روزهای آینده با پیکان داریم و آماده می‌شویم برای سوپر جام که امیدوارم این جام را بدست آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه