اخبار داغ

با تجلیل از دارن استار؛

جشنواره مونت‌کارلو ۶۰ ساله شد/ نمایش مستندی تکان دهنده از شیرها

جشنواره مونت‌کارلو ۶۰ ساله شد/ نمایش مستندی تکان دهنده از شیرها
در شصتمین دوره جشنواره تلویزیونی مونت کارلو که به زودی کارش را شروع می‌کند دارن استار تهیه‌کننده آمریکایی تجلیل می‌شود و مستندی تکان‌دهنده از شیرها به نمایش درمی‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ددلاین، در شصتمین دوره برگزاری جشنواره تلویزیونی مونت کارلو، تندیس الهه طلایی این جشنواره به نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی دارن استار اهدا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استار برای فعالیت‌های تخصصی‌اش در صنعت سرگرمی تلویزیونی در این جشنواره جایزه می‌گیرد.

,

دارن استار که سازنده «بورلی هیلز ۹۰۲۱۰»، «محله ملروس»، «جنیست و شهر»، «جوان‌تر» و به تازگی «امیلی در پاریس» برای نتفلیکس است، جایزه‌اش را از دست شاهزاده آلبرت دوم موناکو و در روز افتتاحیه جشنواره در ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) دریافت می‌کند.

,

لورن پونس مدیر جشنواره از این تهیه کننده به عنوان یکی از توانمندترین چهره‌ها در تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیونی یاد کرد و گفت برنامه‌هایی که وی تولید کرده با اقبال وسیع مردمی مواجه شده‌اند.

,

این جشنواره همچنین ۲۱ ژوئن مستندی تکان‌دهنده درباره شیرها را برای نخستین بار به نمایش می‌گذارد. این مستند با عنوان «شیرها، استخوان‌ها و گلوله‌ها» فیلمی تکان دهنده درباره صنعت خطرناک و پررونق کشتار شیرها به دلیل فروش استخوان‌هایشان به چین است.

,

دیک وولف، تد ترنر، جری بروکهایمر، آن سووینی، استیون جی.کانل، کرسی کرسی و تام ورنر از دریافت‌کننندگان پیشین جایزه پری طلایی مونت‌کارلو هستند.

,

این جشنواره که ۶۰ سال پیش توسط پرنس رنیه سوم پادشاه موناکو (همسر گریس کلی) تاسیس شد اکنون با ریاست افتخاری شاهزاده آلبرت دوم فعالیت می‌کند.

,

سریال «بورلی هیلز ۹۰۲۱۰» از ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ تولید شد و «مرلوس پلیس» از ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۹ روی آنتن رفت. «جنیست و شهر» نیز از ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ پخش شد و «امیلی در پاریس» از سال ۲۰۲۰ در نتفلیکس تولید می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه