اخبار داغ

در گفتگو با چند تن از دختران کرمانی تأکید شد؛

بانوان از اراده آهنین حضرت معصومه(س) الگو بگیرند/ دختران ایرانی؛ تصمیمات خود را بر اساس معیارهای اسلامی اتخاذ کنند

بانوان از اراده آهنین حضرت معصومه(س) الگو بگیرند/ دختران ایرانی؛ تصمیمات خود را بر اساس معیارهای اسلامی اتخاذ کنند
چند تن از دختران کرمانی ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفتند: مهمترین اولویت امروز دختران ایرانی این باشد که تصمیمات خود را بر اساس ملاک اسلامی بگیرند و تلاش کنند که مسیری را در زندگی خود در پیش گیرند که برای آخرتشان هم مفید باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ امروز یکم ذی القعده روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است. روزی که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز دختر نامگذاری شده است؛ همچنین از روز میلاد این بانوی گرانقدر تا روز میلاد امام رضا علیه السلام دهه کرامت نامیده شده است؛ این دهه یادآور لطیف‌ترین علائق و وفاهای کم نظیر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است و تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دختران جامعه ایران اسلامی باید خود را شاگردان حضرت معصومه سلام الله علیها بدانند از این بانوی گرانقدر که کرامات بسیاری در عرصه های مختلف دارند کمک بگیرند. همچنین آنان باید نسبت به علم اهمیت دهند و نسبت به مسائل دینی، شرعی و احکام بانوان اهتمام بورزند.

,

آنچه که مسلم است یکی از اهداف دشمنان این است که حجاب بانوان اسلامی ما را زیر سوال ببرد و مقوله حجاب را یک ضد ارزش قلمداد کند؛ این در حالی است که یکی از اسباب قرب الهی پوشش و حجاب است و کسی بخواهد عملش قرب الی الله باشد باید پوشش داشته باشد.

,

لزوم پایبندی دختران ایرانی به حجاب اسلامی

, لزوم پایبندی دختران ایرانی به حجاب اسلامی, لزوم پایبندی دختران ایرانی به حجاب اسلامی,

فاطمه یکی از دختران کرمانی که در کلاس دهم تحصیل می کند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با نگاه به زندگی ائمه معصومین علیه السلام و به ویژه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها یاد گرفتم که احترام و حرف شنوی از خانواده و به ویژه والدین را به جد انجام بدم.

,

وی بیان کرد: آنچه که دختران ایرانی باید در نظر بگیرند این است که بدانند داشتن حجاب در کشورمان مقوله بسیار مهمی است و باید به این موضوع پایبند باشند چرا که توجه به این مسئله مطمئنا مشت محکمی بر دهان کشورهای استکباری خواهد بود؛ زیرا دنیا غرب و به ویژه دشمنان نظام از پوشش و حجاب زنان ایران اسلامی هراس دارد و تمام توان خود را برای کمرنگ کردن این ارزش اسلامی در بین زنان کشورمان به کار گرفته است.

,

فاطمه عنوان کرد: دغدغه ای ندارم اما علاقمندم که به یک مقام مسئول بگویم که به جای جریمه کسانی که حجاب ندارند در خودروهایشان تذکرات خود رو به صورت تشویقی برای احترام به افرادی که حجاب دارند، جایگزین کنند.

,

رفتار سنجیده با نامحرم؛ اولویت دختران باشد

, رفتار سنجیده با نامحرم؛ اولویت دختران باشد, رفتار سنجیده با نامحرم؛ اولویت دختران باشد,

فاطمه زهرا یکی دیگر از دختران دیار مُلک سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت میلاد با سر سعادت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام اظهار کرد: آنچه که از زندگی این بانوی گرانقدر فرا گرفته ام این است که بنا به دستورات خداوند تبارک و تعالی حجاب خود را رعایت و نسبت به احترام و فرمانبری از والدین و بزرگترهایم اهتمام لازم را داشته باشم.

,

وی در پاسخ به این سوال که اولویت دختران ایران اسلامی چه باید باشد، بیان کرد: رعایت شئونات و حجاب اسلامی و رفتار و کردار درست و سنجیده در برخورد با نامحرم،  را دختران و هم نوعان من باید به عنوان اولویت خود قرار دهند.

,

فاطمه زهرا در خصوص دغدغه این روزهای خود عنوان کرد: عمل به دستورات اسلامی خداوند ، راضی بودن پدر و مادرم در زندگی از من از جمله دغدغه های من است که امیدواریم بتوان در این مسیر گام های مؤثری را بردارم به گونه ای که رضای خداوند را در پی داشته باشد.

,

دختران ایرانی؛ تصمیمات خود را بر اساس معیارهای اسلامی اتخاذ کنند

, دختران ایرانی؛ تصمیمات خود را بر اساس معیارهای اسلامی اتخاذ کنند, دختران ایرانی؛ تصمیمات خود را بر اساس معیارهای اسلامی اتخاذ کنند,

زینب از دیگر دختران کرمانی است که در کلاس دهم تحصیل می کند در گفتگو با خبرنگار ما، ابراز کرد: مهمترین درسی که از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گرفته ام این است که ایشان پشتیبان برادر گرامی خود امام رضا علیه السلام بوده اند و من نیز تمام تلاش خود را دارم که بتوانم این مهم را در زندگی خود عملیاتی کنم.

,

وی خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت امروز دختران ایرانی این باشد که تصمیمات خود را بر اساس ملاک اسلامی بگیرند و تلاش کنند که مسیری را در زندگی خود در پیش گیرند که برای آخرتشان هم مفید باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه