اخبار داغ

اهداف ملی پوش پاراوزنه برداری برای توکیو 2020

جعفری: با کسب مدال پارالمپیک کارنامه ورزشی ام را کامل خواهم کرد/ طلای اینچئون شیرین تر مدالم است

جعفری: با کسب مدال پارالمپیک کارنامه ورزشی ام را کامل خواهم کرد/ طلای اینچئون شیرین تر مدالم است
ملی پوش پاراوزنه برداری گفت: با وجود سختی هایی که در مسیر رسیدن به اهدافم وجود داشت، خسته نشدم و تلاشم را برای رسیدن به موفقیت ادامه دادم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی جانبازان و معلولین؛ فدراسیون امیر جعفری ملی پوش پاراوزنه برداری اظهار داشت: بعد از یکسال دوری از میدان رقابت های بین المللی، تیم ملی در جام جهانی تایلند خوش درخشید و من توانستم با کسب مدال طلا برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از لندن تا توکیو و در طول این سال ها در مسابقات مختلفی حضور داشتم که تجربه های زیادی به من داد که شاید اگر در سال ۲۰۱۲ آن را داشتم، نتیجه بهتری را بدست می آوردم. اکنون از این گنجینه برای رسیدن به هدفم در توکیو استفاده می کنم و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در پارالمپیک بهترین نتیجه را کسب نمایم. احساس می کنم توکیو، جایی است که می توانم مدال پارالمپیک را به کارنامه افتخاراتم اضافه کنم.

,

جعفری افزود: از اولین روزی که وارد دنیای ورزش شدم، پاراوزنه برداری را انتخاب کردم و به این فکر کردم که باید به گونه ای عمل کنم که هر زمان ورزش را کنار گذاشتم، ویترین خوبی از عملکرد و مدال هایم داشته باشم و این هدف باعث شد تا از سختی هایی که در مسیرم بود خسته نشوم و تلاشم را ادامه بدهم تا بتوانم از افتخارآفرینان کشورم در رویدادهای بین المللی باشم. خوشبختانه اکنون به مرحله ای رسیدم که در مسابقات مختلف برون مرزی موفق به کسب مدال شدم حسرتی در دلم ندارم.

,

وی عنوان کرد: به تمام اهداف ورزشی ام در مسابقات مختلف رسیده ام و مدال پارالمپیک تنها آرزویی است که امیدوارم در توکیو به آن دست پیدا کنم تا کارنامه ورزشی موفقی را برای خودم رقم بزنم.

,

دارنده مدال طلای رقابت های جام جهانی وجود تمرکز در زمان مهار وزنه را لازمه موفقیت در این رشته دانست و گفت: در ابتدای حضورم در تیم ملی هنوز تجربه لازم را نداشتم و کنترل هیجان و احساسم کار سختی بود اما به مرور با انجام تمرین های مختلف و با صحبت های مربیانم توانستم احساسم را پیش از مسابقه کنترل کنم و با تمرکز کامل وزنه ها را مهار کنم.

,

جعفری مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون را بهترین خاطره ورزشی خود معرفی کرد و اظهار داشت: در رویدادهای برون مرزی مختلفی توانستم برای تیم ملی کشورم مدال آوری کنم اما طلای بازی های اینچئون برایم شیرین تر است چرا که باعث شد خانواده ام بیشتر از قبل حمایتم کنند.

,

ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در پایان گفت: ورزش و حضور در اردو سختی خود را دارد چرا که مدت زمان طولانی از خانواده دور هستیم اما لحظه کسب مدال و افتخارآفرینی برای ایران به قدری ارزشمند است که می توان به خاطر آن تمام سختی ها را تحمل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه