اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف کرمان:

رمز موفقیت مردم مطالبه‌گری به حق از مسئولان است

رمز موفقیت مردم مطالبه‌گری به حق از مسئولان است
میثم آبدری گفت: رمز موفقیت مردم مطالبه گری به حق از مسئولانی است در این روزها بازار وعده ها و قول ها آن ها داغ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم آبدری مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات، لازمه حرکت به سوی ایرانی سرفراز است، یکی از مباحثی که این روزها بیش از همه مسائل توجه همگان را به خود جلب کرده میزان مشارکت ملت ایران در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ است که هم دوستان و هم دشمنان انقلاب اسلامی حول محور آن سخنان فراوانی گفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

آبدری بیان کرد: انتخابات در واقع فرصتی طلایی است تا مردم بتوانند با استفاده از آن در تعیین سرنوشت خود و سایر افراد جامعه سهیم باشند و این فرصت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به طور حقیقی و عینی برای ملت ایران ایجاد شده و علیرغم خواست دشمنان این ملت همچنان به بهترین و سالم ترین شکل ممکن ادامه دارد.

,

مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی شهرستان کرمان با تاکید بر اینکه ماهیت انتخابات بعنوان فرصت طلایی تعیین سرنوشت ملت است، ابراز کرد: لازم است اصلی ترین وجه انتخابات یعنی حضور و مشارکت مردم در انتخابات مورد توجه قرار گیرد؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات محاسن بسیاری را شامل می شود.

,

وی افزود: حضور حداکثری پای صندوق های رای می تواند در وهله اول امنیت و اقتدار ملی را برای کشور به ارمغان آورده و نیز نظر قاطبه مردم را حاکم سازد.

,

آبدری ابراز کرد: اصناف انقلابی و همیشه در صحنه همچون سال های گذشته پشتیبان این انقلاب بوده و بار دیگر ۲۸ خردادماه پابه پای دیگر اقشار جامعه با سر دادن ندای لبیک به ایرانی سربلند و سرافراز پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه