اخبار داغ

مربی برگزیده کشوری:

بانوان در تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی حرف اول را می زنند

بانوان در تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی حرف اول را می زنند
معصومه جهانبانی گفت: برای اعتلای انقلاب و پاس داشت خون شهداء و انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و استقرار دولت اسلامی ما بانوان ملک سلیمانی همه با هم پای صندوق های رای خواهیم رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه جهانبانی با سابقه ۲۴ سال کار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مربی برگزیده کشوری و برگزیده ۲۳ دوره جشنواره های مختلف فرهنگی در سطح کشور و استان در گفتگو با راه آرمان گفت: به طور قطع بانوان تأثیر بسزایی در انتخابات دارند و بانوان به این امر واقف هستند و پر رنگ در روز ۲۸ خرداد ماه در انتخابات شرکت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی بیان کرد: بانوان اگر به دنبال پیگیری مطالبات شان و بهتر شدن شرایط خود هستند در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی باید حضور پر رنگ داشته باشند، علاوه بر حضور خود پای صندوق‌های رأی می‌توانند با ترغیب و تشویق خانواده نیز تأثیرگذاری مضاعفی بر مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

,

این بانوی فعال اظهار کرد: به فرموده  رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اول را داشتند بلکه در تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی حرفت نخست را می زنند این امر نشان از اهمیت نقش زنان در عرصه های مختلف اعم از سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و غیره دارد. بنیانگذار جمهوری اسلامی از همان بدو انقلاب اسلامی به مشارکت سیاسی زنان توجه خاصی داشتند.

,

جهانبانی گفت: تجربه نشان داده است که هر جا که زنان با شناخت و فکر عمیق و مستقل در صحنه اجتماع ورود پیدا کرده اند، توانسته اند در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها نیز تاثیرگذار باشند.

,

وی افزود: وقتی یک مرد وارد میدان شود یک نفر است اما یک زن وقتی وارد یک عرصه شود همه افراد خانواده به این عرصه فرا می خواند و  اگر زنان در انتخابات دخالت داشته باشند قطعا حضور مردم گسترده تر از پیش بینی خواهد بود، البته زنان کشور ما ثابت کردند که همیشه در همه عرصه ها دوشادوش مردان تلاش می کنند و در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد.

,

مربی برگزیده کشوری اظهار کرد: بانوان باید به کسانی در انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند که نافع، متعهد به انقلاب و دغدغه خدمت را داشته باشد، اولین بار اسلام این نگاه را داشت که حضور سیاسی را به زنان بدهد و بعد انقلاب آن ارزش را به بانوان داد، زن مجاهد یک معلم ثانی برای زنان کل جهان است.

,

و در پایان این بانوی فعال فرهنگی ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم و بخصوص بانوان عنبرآبادی در پای صندوق های رای تصریح کرد: اکنون هنگامه امتحان است، همه ما با مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق های رأی که از هر چیز دیگر برای کشور مهمتر است ارتباط و اتصال خود را با نظام اسلامی ثبات خواهیم کرد و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه