اخبار داغ

گزارش تصوری:

آغاز شور و نشاط انتخاباتی شوراهای شهر در لنده+تصاویر

آغاز شور و نشاط انتخاباتی شوراهای شهر در لنده+تصاویر
همزمان با آغاز رسمی تبلیغات شوراهای اسلامی در سراسر کشور، شهر لنده حال و هوایی دیگر با بنرهای رنگارنگ شوراها و وعده‌های نامزدها به خود گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس با اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور مبنی بر آغاز رسمی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در کشور شاهد یک جوشش و نشاطی در شهرهای مختلف کشور با حضور کاندیدای ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس و فعالیت کاندیدای شورای شهر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ارائه برنامه ها و سخنرانی ها در محافل و مجالس عمومی و دیدارهای چهره به چهره از مولفه های کاندیدای هرسه انتخابات و طرفداران آنان ها در این روزهای متنهی به 28خردادماه است.

,

در این بین افتتاحیه ستادهای تبلیغاتی، نصب بنر و به همراه راه اندازی سیستم های بلندگو در محل ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای مختلف از جمله برنامه های است که این روزهای در سطح شهرها قابل مشاهده است.

,

انتخابات شورای شهر لنده نیز به اوج خود رسیده است و کاندیدای شورای شهر با نصب بنرهای بزرگ 3*4متری به دنبال معرفی خود به شهروندان هستند که عدم جانمایی درست برخی از این بنرها در معابر عمومی و تقاطع ها مانع دید رانندگان و حتی تردد شهروندان شده است.

,

هرچند در فصل چهارم قانون انتخابات، ماده 26 تبصره2 به صراحت آمده است: استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از 70 ×100 سانتیمتر ممنوع است.

,

ولی ظاهرا این مهم باتوجه به عدم برگزاری سخنرانی توسط کاندیدای شورای شهر و حذف برنامه‌های تجمعی آنان از سوی ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین بحث نصب بنر با ابعاد حاضر شاید چندان مشکلی نداشته باشد که حتما متولیان امر انتخابات در این رابطه اظهارنظر خواهندکرد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
,
, ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه