اخبار داغ

تست پایان اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام برگزار شد

تست پایان اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام برگزار شد
تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زنان در پایان اولین اردوی بازی‌های آسیایی هانگژو، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان در بخش کایاک و کانو برگزار شد. در پایان این مرحله از اردو تست انتخابی در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر تانیا کارگرپور با زمان ۴:۳۴.۳۷۳ دقیقه اول، سما یاسمی با زمان ۴:۴۴.۶۰۵ دقیقه دوم و سمن سلطانی با زمان ۴:۵۶.۳۲۱ دقیقه سوم شدند.
,
در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر هدیه خیرآبادی با زمان ۵:۲۴.۹۶۲ دقیقه، پریسا محمدزاده با زمان ۵:۳۴.۴۰۴ و شیما داناپور با زمان ۵:۳۵.۵۷۴ دقیقه اول تا سوم شدند.
,
در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر هدیه کاظمی با زمان ۲:۰۴.۳۷۰ دقیقه، مهسا آذری با زمان ۲:۰۷.۸۲۰ دقیقه و تانیا کارگرپور با زمان ۲:۰۸.۱۳۳ دقیقه در رده اول تا سوم قرار گرفتند.
,
در کانوی یک نفره ۵۰۰ متر هدیه خیرآبادی با زمان ۲:۲۸.۰۲۹ دقیقه اول، آتنا رئوفی با زمان ۲:۳۲.۳۱۲ دقیقه دوم و پریسا محمدزاده با زمان ۲:۳۴.۷۶۹ دقیقه سوم شدند.
,
در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر هدیه کاظمی با زمان ۴۶.۳۴۱ ثانیه، کیانا کمال‌زاده با زمان ۴۶.۹۸۴ ثانیه و مهسا آذری با زمان ۴۷.۶۹۱ ثانیه اول تا سوم شدند.
,
در کانوی یک نفره ۲۰۰ متر آتنا رئوفی با زمان ۵۵.۴۷۳ ثانیه اول، مائده شورگشتی با زمان ۵۶.۲۰۹ ثانیه دوم و مهسا کهنسال با زمان ۵۷.۵۵۹ ثانیه سوم شدند.
,
 
,
نفرات برتر این تست با نظر کمیته و کادر فنی آبهای آرام به مراحل بعدی اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان دعوت خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه