اخبار داغ

در جلسه فوق العاده امروز؛

نائب رییس و عضو جدید شورای شهر بجنورد انتخاب و معرفی شدند

نائب رییس و عضو جدید شورای شهر بجنورد انتخاب و معرفی شدند
امروز، در جلسه فوق العاده ای که در صحن سالن جلسات شورای شهر بجنورد برگزار شد، نائب رییس جدید این شورا، انتخاب و عضو علی البدل این شورا به عنوان عضو جدید این شورا معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، امروز ( ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۰) جلسه فوق العاده در صحن جلسات شورای شهر بجنورد برای انتخاب نائب رییس جدید در این شورا و معرفی عضو جدید این شورا با حضور اعضای شورای شهر بجنورد برگزار شد.

با توجه به اینکه، اخیرا علیرضا باغچقی که نائب رییس این شورا بود از عضویت و مسئولیت خود در این شورا انصراف داد، در همین راستا، امروز رای گیری برای انتخاب نائب رییس جدید این شورا برگزار شد که جمشید گریوانی به عنوان نائب ریییس جدید این شورا انتخاب شد.

افزون بر این، مریم سهرابی، عضو علی البدل اول این شورا به عنوان عضو جدید این شورا معرفی شد و وی در کمیسیون های این شورا که علیرضا باغچقی عضو آن بود، عضویت یافت و جایگزین این عضو انصرافی شورا شد.

همچنین دیگر اعضای شورای شهر بجنورد برای عضویت در کمیسیون هایی خارج از شورای شهر بجنورد از جمله کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسیون معاملات که علیرضا باغچقی عضو آنها بود، نامزد شدند که جانشینان جدید این کمیسیون ها نیز از میان نامزدها، پس از انجام رای گیری انتخاب و معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه