اخبار داغ

سه خبر از فوتبال جوانان دختران کافا؛

رحیمی‌نیا: تاجیکستان دست و پابسته نبود؛ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم/ جلال نسب: می‌خواهیم قهرمانی برای ایران باشد

رحیمی‌نیا: تاجیکستان دست و پابسته نبود؛ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم/ جلال نسب: می‌خواهیم قهرمانی برای ایران باشد
بازیکن تیم فوتبال جوانان دختران گفت: در مسابقه فوتبال نمی توان گفت که یک تیم خیلی ضعیف و یا قوی است و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیمیا رحیمی‌نیا بازیکن تیم فوتبال جوانان دختران در خصوص بازی برابر تاجیکستان اظهار داشت: اولین بازی برابر تاجیکستان را به خوبی پشت سر گذاشتیم. این بازی بسیار حساس بود. مدت زیادی بود که به دلیل ویروس کرونا نتوانسته بودیم در میادین بین المللی حضور یابیم. شکر خدا نتیجه مطلوب را گرفتیم. یکسری ناهماهنگی بین بازیکنان بود که دلیلش بر می گردد به آشنا نبودن زمین، دوری از مسابقات بین المللی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: تیم تاجیکستان دست و پا بسته نبود. حمله می کرد و خوب بودند اما ما از فرصتهای خود استفاده کردیم و تاکتیک هایی که مربیان خواستند را در زمین بازی اجرا کردیم و به گل رسیدیم.
,
 
,
رحیمی نیا در پایان گفت: در بازیهای بعدی قوی تر بازی خواهیم کرد و پیروز می شویم. خیلی ها فکر می کنند بازی برابر افغانستان راحت است و با تفاضل گل بالا می توانیم این تیم را شکست دهیم. در فوتبال شاید یک تیم ضعیف و یا خیلی قوی باشد اما ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و مقابل هر تیمی که هستیم با تکنیک و گام به گام پیش می رویم تا موفق شویم. ما نهایت تلاش خود را بکار می‌گیریم تا پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم و برایمان اهمیت ندارد، تیم مقابل ما چه تیمی است.
,
 
,
*ملک‌لو: مصدومیت های بازیکنان را مدیریت می‌کنیم
, *ملک‌لو: مصدومیت های بازیکنان را مدیریت می‌کنیم,
 
,
فائزه ملک‌‌لو پزشک تیم فوتبال جوانان دختران از شرایط مطلوب ملی پوشان خبر داد و اعلام کرد که کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای بازیکنان به کار خواهد گرفت تا در مسابقات با مشکلی مواجه نشوند.
,
ملک‌‌لو متخصص پزشکی ورزشی و پزشک تیم فوتبال جوانان دختران در خصوص شرایط تیم دختران اظهار داشت: ملی پوشان مدتها از میادین مسابقه دور بودند و پس از گذراندن سه مرحله اردو، به تورنمنت کافا اعزام شده اند. خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارند. در حال حاضر و پس از بازی شب گذشته برابر تیم میزبان، بازیکنی که مصدومیت جدی داشته باشد، نداریم.
,
 
,
وی ادامه داد: آسیب های بازیکنان را در کنار مریم معنوی شاد، فیزیوتراپیست تیم مدیریت می‌کنیم تا بازیکنان در دیدارهای پیش رو که با زمان کوتاه برای ریکاوری و استراحت مواجه هستند، به مشکلی برنخورند.
,
 
,
پزشک تیم فوتبال جوانان دختران در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه ریکاوری و تغذیه بازیکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در اینباره تمامی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا بازیکنان در شرایط مناسبی باشند. در واقع مکمل ها و داروهایی که از سوی کمیته پزشکی در اختیارمان قرار گرفته برای بهبود بازیکنان و سلامت آنها استفاده می کنیم تا به امید خدا با مشکلی مواجه نشوند و در بازیهای مهم پیش رو موفق باشند.
,
 
,
*جلال نسب: می‌خواهیم قهرمانی کافا برای تیم ایران باشد

رقیه جلال نسب، هافبک وسط تیم فوتبال جوانان دختران در خصوص بازی برابر تاجیکستان که با برتری 3 بر صفر ملی پوشان ایران همراه بود، اظهار داشت: از دقیقه اول بازی، تیم را تحت مقابل را تحت فشار گذاشته و  همان ابتدای بازی یک گل به ثمر رساندیم. موقعیت های زیادی برای گل زنی داشتیم اما برنامه ما این بود که از تاکتیک تیمی استفاده کنیم.خوشحالم که پیروز از زمین مسابقه بیرون امدیم.

وی ادامه داد: امروز و فردا استراحت داریم و برای بازیهای بعدی آماده می شویم. کادر فنی تیم ملی بازی افغانستان و ازبکستان را دیده و برای ما آنالیز می‌کنند. یکسری از بازیکنان را می شناسم اما منتظر هستیم تا در کلاس تئوری که کادر برایمان می گذارد، نقاط ضعف و قوت تیم را اعلام کند. امیدوارم با انجام بازیهای مناسب و نتیجه عالی، قهرمانی را به دست آوریم. ما می‌خواهیم قهرمانی کافا برای تیم ایران باشد. هدفمان این است بازی به بازی پیش رویم تا به قهرمانی برسیم.
, *جلال نسب: می‌خواهیم قهرمانی کافا برای تیم ایران باشد,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه