اخبار داغ

حسن عباسی در رشت:

فقه اسلامی در کشور اجرا نمی‌شود/ جریان قدرت و ثروت به راحتی از صحنه بیرون نمی رود

فقه اسلامی در کشور اجرا نمی‌شود/ جریان قدرت و ثروت به راحتی از صحنه بیرون نمی رود
“حسن عباسی” رئیس اندیشکده یقین، التقاط را بزرگترین معضل فعلی کشور دانست و گفت: فقه اسلامی در کشور اجرا نمی‌شود و مشکلات اقتصادی امروز بر مبنای فقه و احکام اسلامی برطرف می‌شود لذا رفتن روحانی و آمدن همتی یا رئیسی دردی را دوا نمی‌کند و راهکار آمدن کسانی است که به قرآن باور داشته باشند و بدانند که احکام اسلامی می‌تواند مشکلات را حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، "حسن عباسی" ظهر امروز در همایش دانشجویی جوان مومن انقلابی در سالن ناجا گیلان، با بیان اینکه نظام درگیر لیبرالیسم زدایی است گفت: ظاهرا این سنت شده که هر ۴۰ سال یکبار لیبرال زدایی کنیم و در کل تقسیم بندی اصولگرا و اصلاح طلب معنا ندارد و بسیاری از اصولگرایان نیز لیبرال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
رئیس مرکز بررسی دکتریال با اشاره به اینکه امروز برخی مسئولین مانند مرحوم هاشمی، خاتمی و حسن روحانی به لیبرال بودن خود افتخار می‌کنند بیان کرد: بسیاری از جوانان انقلابی مبانی لیبرالیزم را نمی‌شناسند.
,
 
,
وی افزود: اصلی ترین مسئله امروز جمهوری اسلامی جنگ اصغر یعنی نبرد در سوریه نیست بلکه جهاد کبیر یعنی مواجهه با انحرافات فکری است.
,
 
,
کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه در راس نظام ولی فقیه است اما در لایه های پس از رهبری فقه اجرا نمی‌شود ادامه داد: دعوای رهبری و رئیس جمهور در سال ۹۳ بر سر تحول در علوم انسانی بود زیرا مبنای علوم انسانی غربی غیر الهی است.
,
 
,
دعوا در انتخابات ما پس از ۴۳ سال بر سر مدرک دکترا است گویی داشتن مدرک دکترا از غرب افتخار است
, دعوا در انتخابات ما پس از ۴۳ سال بر سر مدرک دکترا است گویی داشتن مدرک دکترا از غرب افتخار است, دعوا در انتخابات ما پس از ۴۳ سال بر سر مدرک دکترا است گویی داشتن مدرک دکترا از غرب افتخار است,
 
,
عباسی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار رشته در دانشگاه‌ها وجود دارد که تثلیثی است و بیان کرد: دعوا در انتخابات ما پس از ۴۳ سال بر سر مدرک دکترا است گویی داشتن مدرک دکترا از غرب افتخار است در حالیکه علوم غربی نهایتا به انحرافاتی نظیر ازدواج با محارم ختم می‌شود.
,
 
,
فقه اسلامی در کشور اجرا نمی‌شود
, فقه اسلامی در کشور اجرا نمی‌شود, فقه اسلامی در کشور اجرا نمی‌شود,
 
,
رئیس اندیشکده یقین، لیبرال را به معنای اباحه گر دانست و خاطرنشان کرد: لیبرال کسی است که حرام و حلال برای آن معنا ندارد و ربا نیز یک اصل لیبرالی حرام است و امروز رئیس لیبرال بانک مرکزی کاندیدای ریاست جمهوری شده است.
,
 
,
کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه فقه اسلامی در کشور اجرا نمی‌شود تصریح کرد: ربا بدهی به بار می‌آورد و این موضوع نیز در کتب نظریه پردازان غربی ذکر شده است و این جریان اقتصاد جهان را نابود کرده است.
,
 
,
مشکلات اقتصادی امروز بر مبنای فقه و احکام اسلامی برطرف می‌شود
, مشکلات اقتصادی امروز بر مبنای فقه و احکام اسلامی برطرف می‌شود, مشکلات اقتصادی امروز بر مبنای فقه و احکام اسلامی برطرف می‌شود,
 
,
وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز بر مبنای فقه و احکام اسلامی برطرف می‌شود افزود: رفتن روحانی و آمدن همتی یا رئیسی دردی را دوا نمی‌کند و راهکار آمدن کسانی است که به قرآن باور داشته باشند و بدانند که احکام اسلامی می‌تواند مشکلات را حل کند.
,
 
,
رئیس مرکز بررسی دکترینال، التقاط را بزرگترین معضل فعلی کشور دانست و بیان داشت: طبق اظهارات یکی از بزرگان علم اقتصاد در غرب، علم اقتصاد شکست خورده و سقوط کرده است.
,
 
,
انتخابات ۱۴۰۰ سرنوشت آینده کشور را مشخص می‌کند
, انتخابات ۱۴۰۰ سرنوشت آینده کشور را مشخص می‌کند, انتخابات ۱۴۰۰ سرنوشت آینده کشور را مشخص می‌کند,
 
,
عباسی با بیان اینکه این انتخابات سرنوشت آینده کشور را مشخص می‌کند عنوان کرد: دو راه در پیش داریم یکی آنکه به فرقان یعنی قوه تشخیص حق از باطل برسیم و یا اینکه علوم غربی را به خوبی بشناسیم.
,
 
,
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه اگر علوم غربی نجات دهنده بود اکنون وضعیت کشور اینگونه نبود گفت: علت آنکه برخی چهره‌های انقلابی توان مبارزه با تفکر لیبرالیزم را ندارند و در مناظرات ذلیل می‌شوند این است که در ذهن خود به مبانی لیبرال باور دارند.
,
 
,
سردار قاسم سلیمانی محصول دانشگاه نیست
, سردار قاسم سلیمانی محصول دانشگاه نیست, سردار قاسم سلیمانی محصول دانشگاه نیست,
 
,
وی با اشاره به اینکه مایه خفت حکومت است که ۷ نفر در مناظرات صرفا درباره مدرک دانشگاهی صحبت می‌کنند اضافه کرد: سردار قاسم سلیمانی محصول دانشگاه نیست و انسان شدن در دانشگاه رخ نمی‌دهد و به مدرک آکادمیک مربوط نیست.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه دولتی می‌خواهیم که اهل جهاد کبیر باشد و با ربا در بانک، بورس و دانشگاه مبارزه کند و ادامه داد: لیبرالیزم زدایی در کشور شروع شده و شامل اصلاح طلب و اصولگرا می‌شود.
,
 
,
عباسی با بیان اینکه در انتخابات آینده دندان لیبرالیزم را دور خواهیم ریخت تصریح کرد: جوانان ما باید با استعانت از خداوند با انحرافات مبارزه کنند و از ننگ و سختی‌های مسیر نهراسند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر عدالت محقق نشده و تبعیض در جامعه فراوان است و سیستم ناکارآمد است بیان کرد: مردم از نیروهای مسلح کارآمدی دیده‌اند و به آن اعتماد دارند اما این وضعیت برای دولت وجود ندارد.
,
 
,
جریان قدرت و ثروت به راحتی از صحنه کشور بیرون نمی‌رود
, جریان قدرت و ثروت به راحتی از صحنه کشور بیرون نمی‌رود, جریان قدرت و ثروت به راحتی از صحنه کشور بیرون نمی‌رود,
 
,
عباسی با اشاره به اینکه جریان انقلاب در حوزه کارآمدی عملکرد خوبی دارد اما نباید متوقف شود افزود: در بحث سیاست خارجی و برجام و آزادی‌های اجتماعی باید فکری کرد و باید تکلیف خود را به صراحت در اینباره روشن کنیم و اگر جریان انقلاب نقاط ضعف خود را برطرف کند منشاء خیر و برکات برای کشور در ۸ سال آینده می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه جریان قدرت و ثروت به راحتی از صحنه کشور بیرون نمی‌رود گفت: بانک، پالایشگاه‌ها، بورس و منابع ثروت در دست این جریان است و ممکن است فتنه‌ای را نیز رقم بزنند و خطر هر فتنه‌ای احتمال جدی دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه