اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز؛

عقب نشینی دلار به کانال 23 هزار تومان؛ قیمت سکه ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت+ قیمت‌ها

عقب نشینی دلار به کانال  23 هزار تومان؛ قیمت سکه ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت+ قیمت‌ها
نرخ دلار امروز در بازار ارز با ۱۴۴ کاهش نسبت دوباره به کانال ۲۳ هزار تومان عقب نشینی کرد و قیمت سکه ۱۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شد؛ قیمت جهانی طلا هم روز گذشته بیش از ۲۰ دلار افت داشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انواع سکه، طلا و ارز در امروز نخستین روز هفته نسبت به روز پنجشنبه گذشته با کاهش قیمت همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون در بازار تهران با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز آخرین روز کاری  هفته گذشته،۱۰ میلیون و ۵۲۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم هم با ۵۰ هزار تومان افت حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان است.
,
 
,
نیم سکه امروز ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۵۰ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته شد. سکه یک گرمی هم حدود دو میلیون و ۲۹۵ هزار تومان معامله می‌شود.
,
 
,
قیمت هر انس طلا روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی در بازارهای جهانی ۲۰ دلار و ۳۱ سنت کاهش یافت و به ۱۸۷۷ دلار و ۷۲ سنت رسید.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار داخل با ۹۴۰۰ تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه گذشته یک میلیون و ۶۴ هزار تومان قیمت خورد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان افت حدود یک‌میلیون و ۴۱۸ هزار تومان است.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز با ۱۴۴ کاهش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته دوباره به کانال ۲۳ هزار تومان عقب نشینی کرد و هم‌اکنون ۲۳ هزار و ۷۷۹ تومان است. نرخ هر یورو هم با ۸۲۶ تومان کاهش به ۲۸ هزار و ۹۲ تومان رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه