اخبار داغ

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری:

زمان پایان دادن به وعده های بی پشتوانه است/ایجاد نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان

زمان پایان دادن به وعده های بی پشتوانه است/ایجاد نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان
رضایی گفت: زمان پایان دادن به وعده های بی پشتوانه است و زمان شعار پایان یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محسن رضایی عصر امروز در گفتگوی تلویزیونی با مردم لرستان اظهار داشت: ایران بهترین قطعه عالم است، هنر امام(ره) این بود که با کمک مردم، عشق به وطن و اسلام، همه ایرانیان را دور هم جمع کرد و انسجامی واحد را ایجاد نمود اما متاسفانه سیاست های نادرست برخی دولتها سبب شد تا مشکلاتی در کشور ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: امام(ره) در انقلاب اسلامی ایران همه اقوام و همه استانها را دور هم جمع کرد و یک اتفاق بزرگ صورت گرفت و انقلاب به پیروزی رسید به طوری که غرب و شرق نتوانستند در مقابل ما بایستند، اما برای دومین بار همه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی دور هم جمع شدند، جنگی که ۵۰ کشور پشت سر صدام بود با مقاومت و اتحاد ملت ایران، به زباله دان فرستاد، حالا آیا نمی توانیم یک بار دیگر دوباره حرکت سومی را آغاز کنیم؟

,

اراده اصلی در دست مردم است

, اراده اصلی در دست مردم است, اراده اصلی در دست مردم است,

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: با وجود رهبری و جوانان غیرتمند برای بار دیگر قیام فرهنگی اقتصادی، قیام شکست محاصره اقتصادی، قیام پیشرفت های بزرگ و برای زندگی بهتر، تشکیل دولت وحدت ملی صورت می گیرد البته ملت ایران سرنوشت را تعیین خواهند کرد و نشان می دهند که اراده اصلی در دست مردم است.

,

رضایی تصریح کرد: همانطور که در دفاع مقدس و انقلاب این کار را انجام دادیم و همه با هم حرکت کردیم، این بار تلاش می شود تا بار دیگر با تلاش و روی کار آمدن دولت اقدام و تحول، ثروت و قدرت برای همه باشد و برای سربلندی همه اقشار مختلف و زدودن غم و غصه از چهره مردمان ایران زمین و برای پیشرفت ایران و دستیابی به قله های موفقیت همه تلاش را به کار خواهیم گرفت.

,

وی با اشاره به تکیه بر حمایت های مردم بیان کرد: این کار را با تکیه بر حمایت های مردمی انجام می دهیم و همچنین در برنامه داریم که منابع اقتصادی درست می کنیم، به استانها اختیار و مسئولیت خواهیم داد یعنی اگر مردم سپرده هایی در بانک دارند این مبالغ در همانجا سپرده شود نه اینکه ۴۰ درصد سپرده ها به تهران و بعد از تهران تبدیل به ارز شود و این طور نیست که از تهران نسخه صادر شود.

,

رضایی گفت: زمان، زمان پایان دادن به وعده های بی پشتوانه است، زمان شعار به پایان رسیده و دولت اقدام و تحول برنامه هایی را برنامه ریزی کرده است تا جایی که برای هر استانی برنامه ای با کمک مردمان همان استان تنظیم شده و هیچ استانی نیست که نسخه مخصوص نداشته باشد.

,

باید قطب های اقتصادی ایجاد شود

, باید قطب های اقتصادی ایجاد شود, باید قطب های اقتصادی ایجاد شود,

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: هر استانی طبیعت و اقلیم خاصی دارد و نسخه واحد نوشتن از تهران برای همه استانها، به معنی نادیده گرفتن ظرفیت ها، استعدادها و ظرفیت های هر استان است که دولت ما متناسب با ظرفیت ها، استعدادها، قابلیت ها و توانایی های هر استان، نسخه پیشرفت و بهبود زندگی را اجرا می کنند.

,

وی اظهار داشت: البته برخی از مسائل مانند یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای همه استانهاست اما برخی فعالیت های متناسب با استانها باید اجرا شود به طوری که اختیارات تصمیم گیری را به همان استان در زمینه اقتصاد می دهیم تا قطب های اقتصادی ایجاد شود وهر استان به اندازه یک کشور می تواند تولید کند، همه استانها همانگونه که همه در صحنه ها بودند در دولت ما همه مردم را به صحنه خواهیم آورد و با ایجاد کارگاه های بزرگ، برای جوانان شغل ایجاد خواهد شد.

,

رضایی افزود: جوانان در دولت ما نشاط خواهند داشت، آزادی اجتماعی در چارچوب قانون رعایت می شود و اجازه فعالیت به جوانان داده شود، توانایی و مهارت جوانان افزایش می یابد و اگر این انجام شود با سرعت زیادی، زندگی مردم بهبود بخشیده می شود و ایران به قله های پیشرفت می رسد، البته دولت ما این تجربه را دارد که از جوانان و اقوام ایران می توان کارهای بزرگی مانند آزادسازی خرمشهر انجام داد.

,

رضایی عنوان کرد: در دفاع مقدس دست ها گره خورد و حماسه ساختند و بار دیگر این وحدت ایجاد می شود و به بی عدالتی ها و جناح بازی ها پایان داده می شود، آیا بیرون کردن فقر، گرانی و بیکاری از بیرون کردن سربازان صدام سخت تر است؟

,

انتخاب استانداران از نیروهای استانی

, انتخاب استانداران از نیروهای استانی, انتخاب استانداران از نیروهای استانی,

وی بیان کرد: دولت اقدام و تحول با کمک مردم و حمایت های رهبری این کارها را انجام خواهد داد و برای رسیدن به این ایده بزرگ چند تا اقدام لازم است که یکی اینکه استانداران را از مردم همان استان انتخاب می کنیم که متاسفانه در طول این سالها در هر استانی افرادی هستند که مورد غفلت قرار گرفتند، در گام بعدی در بُعد اقتصادی اختیارات به استانها داده می شود البته کمک می کنیم از طریق امکانات پژوهشی، اطلاعاتی و همفکری اقداماتی صورت گیرد.

,

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اولین توجه ما به اقشار معلم، کارگر، کشاورزان و کارکنان دولت است و علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مسئله تولید و اشتغال مد نظر است که شغل ایجاد شود، در کنار این موارد نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه اندازی می کنیم به طوری که افراد با ۱۰ درصد آورده مردم صاحب خانه می شود.

,

 رضایی یادآور شد: برخی افکار غربی دارند اما تجارب غرب را پیاده سازی نمی کنند چرا که در برخی کشورهای غربی با ۱۰ درصد آورده، افراد را خانه دار می کنند و اگر مسکن راه بیفتد ۳۰۰ صنعت پشت سر او راه می افتد مانند در و پنجره، موزاییک، سیمان و …؛ حقوق خانه داری را رعایت می کنیم و با توجه به اینکه تربیت فرزندان آینده شغل است، همه خانم های خانه دار که شش ماه آموزش ببینند حقوق می گیرند و تلاش داریم تا کرامت انسانی را از منازل آغاز کنیم، علاوه بر مسئله ازدواج و خانه داری، کسب و کار خانگی را توسعه می دهیم و تلاش داریم تا شهرها اقتصادی شود و از پایین به بالا بجوشد.

,

رضایی انتخابات را یک رویداد بزرگ و مهم برشمرد و افزود: همانطور که ملت در همه دوران پیشگام بودید در این رویداد در صحنه خواهند بود.

,

تهیه سند تحول در لرستان

, تهیه سند تحول در لرستان, تهیه سند تحول در لرستان,

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت ما برای استان لرستان یک سند تحول درست کرده است گفت: این سند را در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنعت معدن، زیر ساختها، ترانزیت و راه آهن به طور تفصیلی در خرم آباد بعد از تشکیل دولت، سند اقدام تحول را امضا می کنیم و می گوییم علاوه بر اقدامات ملی، خاص خود لرستان این را امضا و اعلام می شود که در این چهار سال چه کارهایی می شود.

,

رضایی بیان کرد: در واقع این سند میثاق بین دولت و مردم لرستان است که همیشه در محرومیت بودند به طوری که بیکاری لرستان همیشه در صدر بود، مشکلات حاشیه وجود دارد.

,

وی تصریح کرد: منطقه ویژه خرم آباد را تصویب و در کنار منطقه ویژه بروجرد که راکد مانده این دو می تواند کمک کند که شغل و درآمد ایجاد شود البته اینها کافی نیست و برنامه ها بیشتر از این است به طوری که فعال کردن جوانان نیز مد نظر است.

,

استان پرآب اما محروم از آب

, استان پرآب اما محروم از آب, استان پرآب اما محروم از آب,

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: لرستان مناطق طبیعی، ظرفیت های خوب گردشگری طبیعی در استان کم سابقه است، گردشگری باستانی تاریخی و فرهنگی هم جای کار فراوانی دارد.

,

رضایی خاطرنشان کرد: از محرومیت های دیگر لرستان آب بسیار عظیمی است که از سرچشمه های استان عبور می کند ولی خود استان با کمبود آب مواجه است یا احداث سدهایی که معطل باقی مانده است، همچنین در بحث صنایع کشاورزی و تبدیلی نقش مهمی دارد و و تولیدات کشاورزی بی سابقه ای دارند که برخی از مناطق استان به عنوان بهشت ایران قلمداد می شود که در این شهرها امکاناتی دارند ولی به صورت خام و بدون بهره برداری باقی مانده و در سطح ملی هم استفاده نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه