اخبار داغ

لیگ برتر تنیس روی میز| فراسنج نیمی از راه قهرمانی را طی کرد/ برتری نماینده تهران با درخشش ملی‌پوشان

لیگ برتر تنیس روی میز| فراسنج نیمی از راه قهرمانی را طی کرد/ برتری نماینده تهران با درخشش ملی‌پوشان
فراسنج با بهره گیری از ملی پوشان خود، فینال رفت را به سود خود خاتمه داد و با نتیجه ۴ بر ۲ از سد تیم رعد پدافند هوایی گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ امروز (شنبه) دور رفت فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر بین دو تیم فراسنج و رعد پدافند هوایی کاشان از ساعت ۱۶ آغاز شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این بازی که از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود، در نهایت با برد تیم فراسنج خاتمه یافت.
,
 
,
فراسنج که اولین سال حضورش در لیگ برتر تنیس روی میز را تجربه می‌کند با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و محمدامین صمدی توانست با نتیجه ۴ بر ۲ از سد رعد پدافند که افشین نوروزی، امین احمدیان، سروش امیری نیا، حمید شمس و محمد اصل‌مند را در اختیار داشت عبور کند و گام بلندی برای اولین قهرمانی خود در لیگ برتر تنیس روی میز بردارد.
,
 
,
در ابتدا یاران صابری در تیم فراسنج با ۴ برد پیاپی فینال را طوفانی آغاز کردند.
,
دو بازی آغازین دوبل با برد فراسنج همراه شد و در ادامه نوشاد عالمیان با شکست امیری نیا و همچنین امیرحسین هدایی با برد مقابل حمید شمس امیدهای رعد برای کسب قهرمانی را کمرنگ کردند، اما یاران رعد، با برد روحیه بخش افشین نوروزی در برابر نیما عالمیان ملی پوش المپیکی ایران و پیروزی امین احمدیان در برابر صمدی امیدوار به بازی برگشت فینال خواهند بود.
,
 
,
بازی برگشت فینال و مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز فردا از ساعت ۱۶ در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده برگزار خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه